Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Varianten periode 2015-2019
Hallo allemaal, ik overweeg de aanschaf van een Mazda 2, waarvoor ik op zoek ben naar een eenduidig overzicht van alle Mazda 2 uitvoeringen in de periode 2015-2019. Voor nieuwe Mazda 2's wordt een helder onderscheid gemaakt tussen comfort, luxury, signature, etc. Welke varianten waren er voordat deze naamgeving werd gebruikt? Ik zie af en toe GT-M voorbij komen, waar bevindt deze zich in de hiërarchie van eenvoudig <-> uitgebreid?

En ik begreep dat de auto in 2017 een facelift heeft gekregen (tevens in 2019/2020, maar die liggen buiten budget). Zijn de in 2017 gefacelifte edities te herkennen aan een bepaalde naam o.i.d.?

Als ik zoek naar informatie over Mazda's, kom ik al snel op verkoopsites. Als iemand nog een tip heeft over een website met puur informatie over de auto/techniek, houd ik me van harte aanbevolen! Bij voorbaat dank voor alle hulp en adviezen!
Antwoord
Sorry voor mijn late reactie, DW23.

Die van mij heb ik gekocht in 2015. In die tijd had je de S, de TS, de TS+ en de GT-M.
En dan had je tijdelijk nog een Intro Edition, die zat qua prijs tussen de TS en de TS+ in.

De TS kon je upgraden met een Comfort Pack (stoelverwarming, licht- en regensensor en parkeersensoren achter) en de GT-M kon je upgraden met een Driver Pack (Blind Spot Monitoring, Rear Cross Traffic Alert, High Beam Control, Active Driving Display (da's een head-up display) en Smart Keyless Entry).

Ik heb de folders e.d. nog.
Fotootje voor je gemaakt:

Grappig om te zien dat je 6 jaar geleden voor minder dan 15.000 euro een gloedjenieuwe Mazda 2 met ongeveer 130 pk kon kopen!
(aanschafprijs + 450 voor elektronische herprogrammatie)
Antwoord
Mooi overzicht The Menace........echt tof !!!
Heel aardig dat je dat allemaal doet voor die DW23 waarvan (tot nog toe) geen bedank reactie is gezien........
Zal wel een ééndags vliegje zijn.
mvg, Ruud
Antwoord
Mijn reactie kwam pas na zes dagen, Rudolph. Ik kan me voorstellen dat DW23 een paar dagen elke dag heeft gekeken of er al een reactie was, maar het op een gegeven moment op heeft gegeven.
En misschien komt hij of zij nog wel terug Wink
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)