Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Miniatuur model
Hallo Mazda 2 fans.
Ik ben al twee jaar zeer tevreden met mijn Mazda 2.
Maar er is nog iemand die hele maal gek is van mijn auto.
Mijn kleinzoon van 9 jaar, leidt aan het Autistisch spectrum, is altijd heel geinterresserd in de 'Rode Mazda'van opa.
Daarom ben ik op zoek naar een miniatuur model van een Mazda 2.
Heeft iemand een idee waar ik die vandaan haal?
Internet staat stijf van de CX5 en de 3, maar de 2 is voor mij onvindbaar.
Suggesties, graag!

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Antwoord
Wel een rode Mazda 3. Die lijkt erop:

https://www.1001hobbies.nl/mazda-auto-mi...-2018.html

Beetje prijzig apparaat, maar deze is volgens mij dan ook wel op afstand bestuurbaar.
Antwoord
Van Tamiya is er ook een Mazda2, of 'Demio'. Is ook een RC-model en bouwpakket. Vraag Google maar even.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Antwoord
Greytec schreef:Van Tamiya is er ook een Mazda2, of 'Demio'. Is ook een RC-model en bouwpakket.

Daar heb ik iets van voorbij zien komen, maar volgens mij is dat een ombouw-kit voor een eigenlijk ander model.
Antwoord
Klopt inderdaad, zag ik nu ook. Vond via eBay nog wel modelletjes, zoek op 'scale demio' en wereldwijd, moet uit Japan of China komen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Antwoord
Thumbs Up 
Ik heb zelf een grijze gekocht: https://www.vehiclediecast.com/diecast-m...-1018.html

Weet niet meer waar maar die was wel een stuk goedkoper dan deze website. Ik verzamel van al mijn (ex) auto's een miniatuur voor in de vitrine. Die zijn niet om
mee te spelen.
Ik ga in ieder geval door met zoeken en hoop er meer te vinden.

Voorlopig succes gewenst met de zoektocht en hoop dat je slaagt voor het goede doel
Antwoord
Ik heb die link bekeken, maar het model van de Demio hebben ze niet meer (0 voorraad). Ze hebben nu wel twee modellen van de M2, maar die kosten ruim $ 120. Dat is me een beetje te veel voor een 'speelgoed autootje'.
Maar iedereen bedankt voor de tips.

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)