Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
van frans naar japans
Hallo allemaal, ik ben mark, 40jaar en kom uit het noorden van het land,
ik ben autoliefhebber, maar heb een beperkt budget en rij redelijk wat. na 4 diesels toch maar weer terug naar benzine. 
Dus de clio estate 1.5dci wat ik wel een leuk modelletje vond verkocht, en gaan zoeken naar een zuinige, lichte benzine.
ik wou geen saaie auto van buiten, en er moesten ook wat opties op zitten, lekker zitten en actief sturen. geen driecilinder bende. blablabla,
lijstje was nog langer, ik kwam steeds uit bij de mazda 2, na een paar bekeken te hebben viel mij de verschillen in uitrusting op.
na tijden MP/gaspedaal af te struinen kwam ik een complete tegen, een blauwe Gtm met driverpack. 5 jaar oud, helaas niet helemaal meer showroomstaat, wel wat plekjes maar hem daarom niet laten staan.

nou moet er altijd wel wat veranderd worden aan een auto als ik die heb, bij de 1 wat meer als de andere. ligt er net aan of de auto het nodig heeft in mijn optiek.
meestal is het wel verlagen en andere velgen. zal bij de 2 ook wel het geval worden, al heeft deze ook echt een spoiler nodig vindt ik. 
door het zoeken naar de spoiler nog wat andere ideetjes opgedaan. 

na een paar dagen in bezit van de 2 alleen nog maar de reclamekentekenplaathouder naar de prullenbak toe verwezen en lekker wezen rijden. 

groet,
mark
Antwoord
Gefeliciteerd met je GT-M.....een fijne 102 pk Mazda 2.
Betreffende: "........geen driecilinder bende........."...ik denk daar net zo over.
Die 1,5 4 cil. is een heerlijke, soepele maar ook felle motor met een flink koppel die als het nodig is ook hoge toeren niet schuwt.
Laat eens via het forum weten wat je er straks zo al aan gedaan hebt.
Heel veel rijplezier toegewenst!
mvg, Ruud
Antwoord
Hallo Mark. Welkom hier en veel Mazda 2 rijplezier! Ik zag dat je al op een paar topics van anderen gereageerd hebt, maar volgens mij heeft geen van de betreffende topic-starters recent het forum bezocht. Sinds het hele corona-gebeuren is het hier duidelijk rustiger geworden.

@Rudolph: Gezien de topics waarop Mark gereageerd heeft, denk ik dat hij Skyactiv heeft en dus geen 102 pk!
Antwoord
ja, klopt inderdaad, 2015 1.5 skyactive.
ik zal even zoeken hoe ik een fototje kan plaatsen.
en dan ga ik verder in mijn mazda een topic starten
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)