Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe Mazda 2 voor 2023........
Leuk autootje Dirk!
Bijzondere constructie hebben jullie in de familie...  Wink
Veel plezier ermee
Antwoord
Blijkbaar komt hij al in 2022, want hij staat al op de Nederlandse Mazda website: de Mazda 2 Hybrid.

de Nederlandse Mazda website schreef:[Afbeelding: Mazda2-Hybrid.jpg]

Wij breiden ons modellengamma uit met de Mazda2 Hybrid, die leverbaar wordt naast de Mazda2.

Iedereen kan nu elektrisch rijden met de Mazda2 Hybrid. Deze auto laat zien dat je superefficiënt kunt rijden, zonder in te leveren op rijplezier. De energie die vrijkomt bij het afremmen en uitrollen, gebruikt de auto om de batterij op te laden. Superefficiënt.

De Mazda2 Hybrid is standaard voorzien van een airbag tussen de voorstoelen en een breed pakket aan veiligheidssystemen, die standaard zijn op iedere uitvoering. De Mazda2 Hybrid scoort dan ook als één van de meest veilige auto’s in zijn klasse.

Ook is de Mazda2 Hybrid lekker compact. Ideaal voor in de stad. Van binnen is de auto meer dan compleet. Van multimediasysteem tot automatische airconditioning, alles is aanwezig

Vanaf het voorjaar 2022 wordt de Mazda2 Hybrid verwacht bij de Mazda dealer.

Zie: https://www.mazda.nl/mazda2-hybrid-coming-soon/

Vinden jullie hem ook niet heel erg op de Toyota Yaris lijken?  Wink
Antwoord
Onvoorstelbaar.
Weg eigen bek van Mazda.
We gaan eens kijken wat die moet kosten.
Want als die duurder is dan de Toyota zelf, zullen ze veel klanten verliezen.
Onze smaak is het ABSOLUUT niet.
We rijden echt al heel lang mazda, maar niet meer op deze manier.
Dan zijn er toch heel wat mooiere auto's voor je geld.
Deze wordt niet meer dan een simpel stadautootje.
Antwoord
Ik vind ook dat deze zicht te weinig onderscheidt van de Toyota Yaris. Er staat trouwens wel dat deze NAAST de normale Mazda 2 leverbaar wordt. Dus deze is alleen voor klanten die een hybride willen.
Antwoord
Niks vreemds aan. Ik rij niet meer met de wagen vanwege mijn ouderdom dus...

En de afspraak is zolang ik leef en hij is niet aan het werken, dat hij indien nodig mij naar de winkel rijdt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)