Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minder aanwezig
@muldermans,

Das toevallig, een collega. Nee hoor ik trek me helemaal niets aan van betweters.
Ik doe wat ik denk dat het beste is en blijf dat ook doen. Ik hou me echt aan de regels.
Ik dwaal nu een beetje af, maar we waren een week in Schoorl, onvoorstelbaar hoeveel mensen daar en in de dorpen en steden in de omgeving ( alkmaar , Bergen enz ) een mondkapje dragen , zowel in de winkels als op straat.
Kan daar alleen maar complimenten over geven.
Antwoord
Mysterion schreef:Daarnaast ben ik dan druk de laatste tijd met de plannen voor november, dan start ik met mijn nieuwe baan is Oss, terwijl ik nu nog in Groningen woon.

In Oss? Da's bij mij om de hoek! (paar steenworpen afstand, als je ver kan gooien)
Ga je ook in Oss wonen, of in een leuker dorp in de buurt? In Wijchen bijvoorbeeld?
Proficiat in elk geval met je nieuwe baan!  Smile
Mag ik vragen wat je gaat doen?

Mysterion schreef:7e boek? Respect! Wat voor boeken schrijf je als ik vragen mag?

Ik schrijf verhalen sinds ik een pen vast kan houden, daar hoef ik geen respect voor, hoor. Andere mensen kunnen dingen die ik totaal niet kan. Ooit heb ik per ongeluk drie jaar op de MTS gezeten (werktuigbouw), maar ik kan nog niet eens mijn eigen autoband vervangen.
Tot nu toe heb ik vier romans geschreven (een avonturenroman, een soort fantasy, een semi-autobiografie en een soort van science-fiction-achtige-roman-maar-net-weer-niet-dus-lastig-in-een-hokje-te-stoppen), een verzameling columns, een boekje over wat er gebeurt als je op de lichtknop drukt (da's nogal een domino-effect, dat je dan in gang zet) en wat ik nu aan het schrijven ben gaat over ayahuasca en vooral over de ayahuasca-ceremonie waar ik een paar weken geleden aan heb meegedaan. Dat was nogal een unieke en onvergetelijke ervaring.
Antwoord
The Menace schreef:In Oss? Da's bij mij om de hoek! (paar steenworpen afstand, als je ver kan gooien)
Ga je ook in Oss wonen, of in een leuker dorp in de buurt? In Wijchen bijvoorbeeld?
Proficiat in elk geval met je nieuwe baan!  [Afbeelding: smile.png]
Mag ik vragen wat je gaat doen?

Dankjewel! Smile
Haha ik ben bang dat ik niet heel ver kan gooien Wink

Voorlopig ga ik lekker ouderwets weer bij mijn ouders wonen. Mijn vriendin werkt in de zorg en heeft een opzegtermijn van 3 maanden. Gelukkig heeft zij ondertussen ook een baan gevonden in Utrecht (UMC), dus kunnen we ons nu gaan oriënteren waar we willen gaan wonen! Dus het zal Oss zelf niet worden, maar meer in de richting van Den Bosch.

Ik ga werken bij een farmaceutisch bedrijf, waar ik opschalingswerk ga doen voor nanomedicijnen welke nog niet op de markt zijn.
Antwoord
Den Bosch? Dat is precies de andere kant op...
Overigens werk ik daar wel en draai ik veel nachtdiensten, dus als we 's morgens allebei van Den Bosch naar Oss rijden, kunnen we leuk naar elkaar zwaaien als we in de file staan  Big Grin

Succes met het zoeken naar een huis! Misschien is iets in (de buurt van) Zaltbommel ook wel een optie? Dan zit je vriendin alvast een klein stukje richting Utrecht en dat is vanuit Oss ook goed te doen.
Antwoord
Hahaha ja, dat zou wel mooi zijn!

We hebben het nog niet helemaal duidelijk waar we willen gaan wonen, ook omdat we de plaatsen zelf niet goed kennen is het lastig om daar zomaar een beslissing over te nemen. Ik heb zelf ook nar Veghel gekeken, dan kan ik eventueel met een elektrische fiets naar het werk en mijn vriendin gewoon met de auto. Maar Zaltbommel zou ook een optie kunnen zijn inderdaad! Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)