Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is er aan de hand met André Janssen?
Misschien kan André ons daarbij helpen om de berichten naar een nieuw topic te plaatsen Wink

De Mustang zou inderdaad prima naast de Charger kunnen staan! Misschien nog het overwegen waard Smile

Ja ik moet toegeven, de oudere Lamborghini's spreken mij ook meer aan, zoals inderdaad de Diablo, daar ben ik ook mee opgegroeid, de Countach is net voor mijn tijd Smile Voor mijn tijd maar wel een geweldig mooie vind ik persoonlijk de Miura. Maar ik ben al lang blij dat ze niet gekozen hebben om de Urus uit te brengen, dat vind ik niet Lamborghini waardig, ondanks dat het als warme broodjes verkocht wordt.
Mijn plankjes zijn 26 cm breed, de Chiron is daarentegen 29 cm breed, dus die gaat nooit passen.. Volgens de Lego site is de Sian 25 cm breed, dus dat zou dan net moeten passen!

Wat betreft het 18+ gedeelte, dit is een nieuwe strategie vanuit Lego om het ook weer meer onder de aandacht te krijgen bij volwassenen, helemaal nu tijdens de COVID-19 situatie er natuurlijk veel meer thuis gezeten wordt. Hoeven we ons niet meer als kind te voelen Wink

Ik ben zelf nooit een motor fan geweest, maar het is zeker een mooi model! Smile
Antwoord
Was André niet degene die wel moderator is, maar net zoveel bevoegdheden op dit forum heeft als wij? Ook niks dus? Tongue  Of was dat iemand anders?

Mm, een Urus zou ik waarschijnlijk eerder kopen dan een Sion. Ik ben geen fan van SUV's en zeker niet bij sportwagenmerken, maar ik vind zo'n Urus toch iets meer smoel hebben dan die anonieme Sion. Smaken verschillen. Gelukkig.

Scheelt dat vier centimeter in breedte, joh, tussen de Chiron en de Sion? Dat is een hoop, ik verwachtte dat die dingen alleen maar groter zouden worden, of zeker niet kleiner. Misschien is de breedte/lengte-verhouding anders?

Ja, goeie strategie van Lego. Maar het is natuurlijk wel onzin Smile

Ik wel. Sterker nog; hij lijkt op mijn eigen motor. Die kan dus niet ontbreken als ik nog meer van die dingen koop  Cool
Antwoord
Hahah dat zou prima kunnen Tongue

Ik denk inderdaad dat de breedte/lengte verhouding bij deze anders is.

Het is inderdaad onzin, alsof iemand jonger dan 18 jaar dat niet in elkaar zou kunnen zetten Tongue

Haha nee, dan kan die inderdaad niet ontbreken!

Zag dat de Chiron nu ook goedkoper is bij bol.com en ik heb nog een 10 euro bon liggen, misschien toch maar aanschaffen dan en een ander plekje vinden Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)