Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opnieuw voorstellen
Ik moet nog even een paar weekjes wachten, maar dan ben ik weer terug van weggeweest! Na 3/4 jaar tweeloos geweest te zijn, staat er binnenkort weer eentje voor de deur!
Het is een Duits exemplaar, welke bij een Duitse Mazda dealer vandaan komt en met een complete en sluitende onderhoudshistorie  in het Mazdaregister.

De kleur: Metropolitan Grey, in nette staat en met mooi 16 inch lichtmetaal.
Super compleet uitgerust met o.a. automatische verlichting en ruitenwissers, climate control, stoelverwarming, electrisch inklapbare buitenspiegels en electrische ramen rondom.

Ik weet uit ervaring dat de SkyActiv Mazda's helemaal fijne auto's zijn, maar dat zat er nu voor ons even niet in.
Toch was ik na enkele proefritten met de DE modeljaren aangenaam verrast over de rijeigenschappen, het heerlijke schakelen en de toch al prima geluidsisolatie!
Daarnaast voelt en ziet het dashboard er naar mijn mening in werkelijkheid veel degelijker en volwassener uit dan de Mickey Mouse look op de foto's.

Omdat het import moet hij nog op Nederlands kenteken gezet worden en vanwege het inmiddels van het nieuws bekende virus duurt dat een stuk langer bij de RDW....

Een paar wensen heb ik nog.
Vanwege het vervoer van mountainbikes zal ik er nog een trekhaak onder komen.
Daarnaast twijfel ik nog tussen het inbouwen van een dubbeldin radio met Android Auto en een Android Headunit (met Android als besturingssysteem)

Iemand toevallig ervaring met het laatste?

Weer met een grote glimlach rondrijdend in een Mazda 2
Antwoord
Proficiat! Alvast veel rijplezier!
Antwoord
Mooie Mazda 2....van harte gefeliciteerd!
Ruud
Antwoord
Welkom terug! Smile

Je hebt een mooi exemplaar gevonden! Ik heb helaas geen ervaring met het inbouwen van zo'n unit, staat er niet iets over op het wereldwijde web?
Antwoord
Dank je! en jullie voor de reacties!

Ja er is wel het nodige te vinden over Chinese Android radio's. Ik heb zelfs een (kleine) Nederlandse review gevonden van een Android radio in een Mazda 2.

Een "A-merk" (Pioneer, Sony, etc) met Android Auto geeft een veilig gevoel, maar een Android Auto radio heeft wel hele leuke mogelijkheden.
Hoewel er veel wisselende reviews zijn, lees ik toch ook wel veel positieve ervaringen, met name over de nieuwere units.

In ieder geval zal ik een 2 Din dashboard paneeltje moeten monteren.
Als het zover is, zal ik er hier wel over vertellen, wat het geworden is en wat mijn ervaringen zijn.
Antwoord
Vergeet niet je handtekening/onderschrift nog even te updaten!  Wink
Antwoord
Smile Ik kreeg het mobiel niet voor elkaar om mijn handtekening te wijzigen, maar ik heb eindelijk iets voor elkaar gekregen!
Antwoord
'Binnenkort weer rondrijdend'? Dan moet je binnenkort ook je handtekening weer wijzigen.

Maar gefeliciteerd met je mooie, nieuwe 2! Ik hoop dat je er net zoveel plezier mee zult hebben als met je vorige model!
(grappig dat dat nu precies andersom is dan wat je zou verwachten Wink )
Antwoord
Met alle virus-ellende om ons heen heeft het ook een tijd geduurd, maar eindelijk hebben we onze "nieuwe" 2 voor de deur staan!
We hebben hem afgelopen weekend echt helemaal van boven tot onder gereinigd, opgepoetst, ingevet enz.... dat kost even een keer tijd, maar maakt het onderhoud daarna makkelijker. Bovendien kun je zo goed zien, waar er eventueel toch onverhoopt roestplekjes of andere aandachtspunten zitten. Maar hij is erg netjes en zonder echt grote dingen.

En ja, dan moet je er even snel een paar fotootjes van maken (al was het ondertussen al wat later op de avond), want nu is hij op zijn mooist :-)

Antwoord
Prachtige karakteristieke Mazda 2 met (tezamen met de DE) de mooiste, meest "uitgebalanceerde" Mazda 2 neuspartij.
Tevens de beste gestroomlijnde neus.
Gefeliciteerd en veel rijplezier toegewenst.
mvg, Ruud
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)