Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het zal je maar gebeuren
Geen idee of jullie er behoefte aan hebben, maar even een update. De afgelopen weken afwisselend het cross toestel en het power toestel gewisseld, maar mijn audicien gaf aan dit niet te veel te doen omdat er dan geen gewenning optreed. Omdat mijn vrouw echt met angst thuis zat als ik weg was met de auto met het cross toestel, en ik er zelf ook niet echt denderend tevreden over was, snel besloten me volledig te gaan richten op het dragen van het power toestel, en nu 4 weken later gaat dat behoorlijk goed. Mijn hersens hebben zich er inmiddels op ingesteld (machtig iets hoor die hersens) en na mijn laatste bezoek aan de audioloog zijn de toestellen nog wat fijner afgesteld. Bij de laatste woordentest wist ik weer 90% te scoren. (let wel, op een behoorlijk volume, het verlies daarvan zal niet terugkomen). Toen we een paar weken geleden begonnen was dat 16 %. Verder heb ik een koppeling gekregen met mijn iphone en een extra losse microfoon die ik tijdens een etentje op tafel kan leggen. Deze microfoon is een ronde schijf met 6 microfoons erin. Dit slimme schijfje (ruim 800 euro, dat dan weer wel, maar gelukkig vergoed door mijn baas) kiest zelf een van de microfoons in de richting van het geluid. Gaaf dingetje hoor. Ook een mooie BT koppeling met de TV, dus die kan ik ook weer redelijk volgen.

Kortom, we zijn weer op de goede weg, en de schemering aan het eind van de tunnel, begint weer aardig op een nachtkast lampje te gaan lijken.
Antwoord
Fijn om dat te horen.......!
mvg, Ruud
Antwoord
Dat is goed nieuws! Smile
Antwoord
Dat klinkt zeker goed (naar omstandigheden dan)!
Fijn, André!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)