Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto's nieuwe Mazda 2 / 2020 (1/31)
Op deze link https://www.motorpasion.com.mx/galeria/mazda-2-2020/1/ kunnen jullie 31 foto's zien van de gefacelifte Mazda 2, 
die in de loop van 2020 naar Nederland komt en oordeel zelf maar of het een verbetering is.
Antwoord
Is absoluut een verbetering............ik vind hem prachtig; zou hem best willen hebben...........alleen jammer slecht 75 en 90 pk..........blijf daarom voorlopig liever bij mijn getunde 115 pk type-DE...
Antwoord
En of dit een verbetering is van de (toch al prachtige) M2. De nieuwe neus is helemaal in de lijn van de grotere broertjes en dat vind ik prachtig. Maar misschien een rare vraag, waar zitten de mistlampen ? De achterkant vind ik niet echt een grote stap of verbetering. Maar de totale facelift is voor mij toch echt nog geen aanleiding tot een loopje naar de dealer met een pen in mijn hand.
Antwoord
Andre Janssen schreef:Maar misschien een rare vraag, waar zitten de mistlampen ?

Autoweek schreef:Let wel: de auto die in beeld is gebracht is de voor de Japanse thuismarkt bestemde versie. De Europese kan er op detailniveau van afwijken.

André, de enige logische verklaring is, dat het nooit mistig is in Japan...
Antwoord
Hoi Andre, 

Dat zijn de horizontale led strips aan de voorkant, persoonlijk vind ik het niet mooi, maar ieder zijn smaak, waarschijnlijk voor de Europese markt zullen ze wel in de ander vorm hier heen komen. 
Antwoord
De grille is stukken mooier en de achterkant in blinkend zwart vind ik ook mooier.
De rest zal wel hetzelfde gebleven zijn.
Gelukkig hebben ze er geen Mazda 3 in het klein van gemaakt want ik vind die Kodo lijn echt prachtig.
(De nieuwe Mazda 3 is niet zo mooi meer, ik zie liever de oude 3.)
Antwoord
Wij laten hem maar lekker staan.
Inruilwaarde huidige Mazda 2 ( van 26-4-17 ) nu op het huidige model is al een lachertje !!!
Laat staan wat er bij moet op deze nieuwe.
Ga toch geen bijna 8000 bijleggen om een nieuwe 2 precies zoals de huidige die we hebben te kopen.
Kun je nagaan wat de 2020 versie moet gaan kosten.
Nee Mazda is met inruil prijzen belachelijk.
Antwoord
Ik vind persoonlijk de grill idd net effe wat minder en de bumper achter ook ik ben zeer blij met mijn huidige model  Big Grin
  Sleepy
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)