Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuw member
Hallo,
ik ben Jan en heb sinds 12 juli 2019 een rode mazda 2-GT-m van 2016.  Smile
Hiervoor heb ik 3x een Mazda 323F gehad. Zowel de eerste versie met de klap koplampen uit 1992 als de latere versie van 1995 en 1998. Bevielen mij allemaal uitstekend. Hierna vond ik de modellen saai worden.
Hierna ben ik overgestapt op BMW 3 serie (2X). De hedendaagse Mazda modellen vind ik weer mooi. Vandaar weer teruggegaan naar Mazda.
Antwoord
Welkom, de nieuwe modellen zijn inderdaad erg fraai
Antwoord
Welkom hier en veel Mazda 2 rijplezier!
Antwoord
Welkom, Jan en proficiat!

Een collega van een vriend van mij is kort geleden ook overgestapt van een BMW naar een 2 en mijn zwager van een BMW naar een Kia.
Wat is er mis met BMW?
Antwoord
Met BMW was niets mis. Integendeel. De eerste die ik had was een E46 328I automaat uit 2001. Heb ik 6 jaar gehad. Reed fantastisch. Werd te oud. De 2e was een handgeschakelde E 90 318i uit 2008. Was ook prima. Heb ik 4 jaar in mogen sturen. Tot voor kort carpoolde ik met een collega. Nu moet ik altijd zelf rijden. Kinderen zijn het huis uit en ik wilde wat goedkoper rijden. 2tje rijdt tot nu toe ongeveer 1 op 20 en bevalt prima.  Wink
Antwoord
Natuurlijk bevalt je 2'tje prima!

Die collega van die vriend van mij sprak ik toevallig vorige week nog en toen kregen we het ook over auto's. Hij vertelde dat hij zijn BMW had verkocht aan iemand die hij kende en dat hij er later nog eens even in heeft gereden. Tegen die tijd was hij al gewend aan zijn 2 en vond hij zijn oude BMW net een tank, zo lomp en log. En dat was een 1-serie! Zegt dan misschien toch iets over Mazda...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)