Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
audio usb
Hallo 

ik heb een Mazda2  van 26-4-2018
mijn vraag is , als ik muziek luister van mijn USB stick en ik zet mijn auto uit  en later start ik mijn auto  dan begint mijn muziek  niet met de nummer  waar ik mee bezig was. dus elke keer als ik mijn auto start begint het met het zelfde nummer . kan ik dit anders instellen?

m.v.g.
Tjima
Antwoord
Hallo Tjima, in de instellingen onderin kun je kiezen voor willekeurige weergave.
Antwoord
Dag Tjima en Yobotje,

Met 'willekeurige weergave' krijg je volgens mij telkens een ander, uiteraard willekeurig, nummer. Maar de vraag is of die functie aan blijft staan als je de auto hebt uitgezet. Bovendien wil je misschien helemaal geen willekeurige weergave, maar gewoon een bepaald album luisteren.

Zelf luister ik ook voornamelijk muziek via mijn usb-stick en als ik de auto start, gaat hij over het algemeen wel verder waar hij gebleven was. Maar heel soms niet en dan begint hij met het alfabetisch gezien eerste nummer. En dat is inderdaad telkens dezelfde.
Waar dat aan ligt, weet ik ook niet. Maar ik heb er niet zo'n last van, omdat het maar heel af en toe gebeurt.

Misschien kun je er eens mee langs je dealer?

Gr, Dennis
Antwoord
Hoi Dennis, die functie blijft bij mij aan na uit en aanzetten van de auto.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)