Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Newbie Mausje met zijn mazda
Mee eens, het gebrul alleen al van die v8. Laatste keer dat ik zon ding zag racen was toch echt op zandvoort op de historisch grand prix Heart 

Maar ik heb vandaag toch effe bijna een uur lekker getoerd met de mazda over de dijkjes Sleepy
  Sleepy
Antwoord
Big Grin 
Mannen van het goede mazda leven!! Ik ben er een tijdje tussen uit geweest maar zeker niet stil gezeten! Mausje is weer terug en dat met mijn Red Bitch Big Grin 

Vandaag iets vrij bijzonders laten doen met de auto wat mij toch zeer zeker goed beviel.

''Wrappen''  Sommige van jullie zouden het misschien niet zo snel doen, maar damn wat is die alleen maar mooier geworden. Wat er precies gebeurd is. Dak,spiegels, chrome grill allemaal Hoogglans zwart. Net als de spoiler set onder auto. 

Bij zijn eerste onderhouds beurtje ''24 februari'' heb ik er gelijk een sportset onder laten zetten wat toch echt effe pijnlijk was qua kosten maar ik wilde het perse!!

Dus hierbij de befor and after picture`s whats next who knows....

https://we.tl/t-5OI3OjQoWe
  Sleepy
Antwoord
Mausje schreef:Bij zijn eerste onderhouds beurtje ''24 februari'' heb ik er gelijk een sportset onder laten zetten

Sportset? Wat bedoel je precies?
Antwoord
Dak spoiler, side skirt`s, en de voor lip van mazda. Kijk maar goed op de foto`s Wink

Sportpakket van mazda in dat pakket bezit je van een spoiler set van de genoemde hier boven en dan nog twee bestikkerings waar ik niet voor gekozen hebt.

Je moet soms wel opletten voor een dremepeltje :p
  Sleepy
Antwoord
Mausje schreef:Kijk maar goed op de foto`s Wink  

Tja, ik heb de link even aangeklikt maar vond het allemaal te omslachtig. Waarom zo moeilijk?
Antwoord
Ziet er netjes uit! Ik wilde eerst ook een zwart dak en spiegelkappen, maar uiteindelijk gekozen om dat niet meer te doen, er kwamen andere prioriteiten (huis kopen) Smile
Antwoord
Bedankt! en sorry voor de link ik snap niet echt hoe je hier fotos upload namelijk, het maakt het inderdaad wat omslachtig :/
  Sleepy
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)