Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Newbie Mausje met zijn mazda
Alleen jammer dat 'ie rood is. In het donkerblauw was 'ie helemaal geweldig geweest.
Antwoord
Citaat:Alleen jammer dat 'ie rood is. In het donkerblauw was 'ie helemaal geweldig geweest.

Hole in one!  Big Grin

Witte strepen a la Ford Mustang zou wel wat zijn op blauw.

Antwoord
Cor_P schreef:Hole in one!  [Afbeelding: biggrin.png] 

Nou Cor, ik zie er geen gat in hoor...

Mausje, wat vind jij van zo'n bak met een vluchtende shetlandpony op de gril? Dat is toch een Mazda 2 forum onwaardig?
Antwoord
Ik hou mijn mond maar even dicht.
Antwoord
Citaat:Mausje, wat vind jij van zo'n bak met een vluchtende shetlandpony op de gril? Dat is toch een Mazda 2 forum onwaardig?

Huh   euh, het gaat me om de strepen, niet de auto?
Antwoord
Cor_P schreef:[Afbeelding: huh.png]   euh, het gaat me om de strepen, niet de auto?

Als het je om strepen zonder auto gaat, dan kun je beter een vuile onderbroek laten zien... Tongue
Antwoord
Blauw met witte strepen vind ik ook niet verkeerd hoor, en zon mustang mag er wel wezen

https://www.elferspot.com/en/car/porsche...92-269473/

Maar dit is toch echt mijn natte droom van een auto Tongue
  Sleepy
Antwoord
Dat is zeker weten de allermooiste Porsche ooit gebouwd, Mausje!

Maar deze blauwe droom met witte strepen vind ik persoonlijk zelfs nog net iets natter:

Antwoord
Citaat:Als het je om strepen zonder auto gaat, dan kun je beter een vuile onderbroek laten zien... [Afbeelding: tongue.png]

Dan zal ik die toch echt van je moeten lenen   Tongue

Citaat:Maar dit is toch echt mijn natte droom van een auto [Afbeelding: tongue.png]

En dan het prachtige geroffel van die 6 cilinder boxermotor. Ik wilde net vragen wat zoiets kost, maar toen zag ik de prijs in chocoladeletters staan arghl

Citaat:blauwe droom met witte strepen

hallo zeg, dat is toch wel heel mooi speelgoed.
Antwoord
Cor schreef:hallo zeg, dat is toch wel heel mooi speelgoed.

Ja, veel geiler dan een Ford GT(40) wordt het niet volgens mij.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)