Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Newbie Mausje met zijn mazda
Niet het beste plaatje, maar hij is dan ook gratis Tongue Tongue Tongue

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Wat een sjonnie-bak!
Antwoord
Grapjas !!! Maar je hebt deels gelijk, die boven striping is niet goed te zien, maar die is echt bespottelijk, rare krullen en nog meer ongein, die wil je er echt niet ophebben. De onderste wel !!!! die maken het sportpakket, de uitlaat en de vette kleur rood echt helemaal af. Ik krijg echt nu nog steeds regelmatig duimpjes omhoog en opmerkingen van vreemde mensen.
Antwoord
Welkom op het forum! Veel veilige kilometers toegewenst!
Antwoord
Welkom eveneens!

Citaat:Grapjas !!! Maar je hebt deels gelijk, die boven striping is niet goed te zien, maar die is echt bespottelijk, rare krullen en nog meer ongein, die wil je er echt niet ophebben. De onderste wel !!!! die maken het sportpakket, de uitlaat en de vette kleur rood echt helemaal af. Ik krijg echt nu nog steeds regelmatig duimpjes omhoog en opmerkingen van vreemde mensen.

Vreemde mensen? Alleen van vreemde?

Ik kom oorspronkelijk uit Opel Manta country (lees Twente), dus gave strepen op de auto zijn in mijn ogen sowieso koel Cool . Hoewel je het eigenlijk maar heel erg weinig auto's ermee ziet rijden momenteel? Of ze vallen niet genoeg op...

Mijn vechtgenote is het niet eens met strepen schat ik zo in... maar het blauw vind ze erg mooi.
Antwoord
Wanneer je op google afbeeldingen hier mee terecht komt

https://french.alibaba.com/product-detai...10124.html

wat een bodykit! maar moet wel zeggen de onderste sticker ziet er idd niet verkeerd uit Cool

Citaat:@Mysterion:  Bedankt man! Ik geniet er echt van Smile
Citaat:@Cor_P:   thnx!
  Sleepy
Antwoord
Cor schreef:
André schreef:Ik krijg echt nu nog steeds regelmatig duimpjes omhoog en opmerkingen van vreemde mensen.

Vreemde mensen? Alleen van vreemde?

Ja, niet van normale mensen natuurlijk…
Antwoord
Ik voelde de grappen op "vreemde mensen" al aankomen op het moment dat ik het schreef. Een soort van inkoppertje zeg maar.
Antwoord
Ik zat maar te geinen, hoor. Kan niet ontkennen dat die bodykit waar Maurice naar verwees (https://french.alibaba.com/product-detai...10124.html) er toch wel übervet uitziet. Dat maakt het wel een racemonster. Nu de pk's nog...
Antwoord
Dat ziet er zeker goed uit, en dat voor een prijs van 150 tot 250 dollar. Op deze foto's is goed te zien hoe die afzichtelijke boven striping eruit ziet, echt niet mooi, voor de rest, doe mij maar zo'n complete kit.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)