Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auto met de hand wassen, hoe en wat?
Beste forummers, het is zover. Mijn gloednieuwe autootje moet gewassen worden. Maar uh... ik durf hem niet door de autowasstraat heen te brengen zoals ik dat eerder altijd deed. Nu hebben ze bij de autowasstraat wel van die plekken waar je zelf je auto kan wassen en dan hebben ze een hogedrukspuit, gewoon water, shampoo, etc. Je hoeft dat allemaal natuurlijk niet te gebruiken. Wat raden jullie mij aan? Aan merken voor shampoo, wax, metallic iets speciaals, doekjes en wat ik verder allemaal nodig heb. Ik heb mij er nooit zo mee beziggehouden omdat mijn vorige auto een oud beestje was. Nu ga ik voor het eerst dus overwegen om de auto handmatig te wassen.
Antwoord
Ik gebruik altijd Meguiar's NXT Generation Car Wash 532 ml. Ruikt ook bovendien erg lekker. Voor een goede zeem raad ik je één van van het merk Mothers. Carclean.nl heeft leuke dingen daar van.
Wax gebruik ik ook van Meguiar's NXT Generation, maarrrrrrr een wax moet je dan echt om de 5 á 6 maanden doen én niet elke week of maand.
Tip: wax ook je voor- en achterruit mee, je zal versteld staan als je je auto neemt en het regent ... ruitenwissers hoef je dan niet eens te gebruiken.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)