Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe forummer: Amy
Andre Janssen schreef:Niks, maar wat is dan het verschil eigenlijk tussen altijd aan en automatisch ? Okee hij schakelt zelf groot licht aan en uit.

In standje "automatisch" schakelt hij dimlicht automatisch in en uit. Dus als het licht is, rij je dan met dimlicht uit. Bij "altijd aan" rij je zelfs als de zon de putten in de grond schijnt met dimlicht aan.
Antwoord
AGH schreef:P.S. Je haalt kroos en kroost door elkaar. Zeker nog geen kinderen?

Nee. En geen hond ook. Maar laat het woordje 'nog' maar weg.

Wel grappig trouwens; ik zat te twijfelen of het nou met of zonder 't' was. Dus heb ik het mezelf makkelijk gemaakt en ben ik gaan googelen op afbeeldingen. Als je afbeeldingen googelt op 'kroos', krijg je een voetballer te zien. Maar die bedoelde ik niet. Als je zoekt op 'kroost', krijg je groene sloten. Vandaar mijn 't' er achteraan.
Nu heb ik hetzelfde zojuist nog een keer gedaan om te zien of ik me eerder niet vergiste en het valt me nu pas op dat in die groene sloten telkens kleine eendjes zwemmen.

Cool
Antwoord
Ik doelde inderdaad niet op een groene sloot vol voetballers... Big Grin 

De autostand schakelt het grootlicht wel trouwens, maar alleen uit en weer in als het al in stond, euh aan. Werkt best aardig.

Wat me ook opgevallen is aan de autostand is dat de LED verlichting feller schijnt in de autostand, dan in de stadslichtstand.

...hoewel een langharige voetballer die in een groene sloot vol kleine eendjes is gesprongen ook niet op mijn achterbank mag zitten...
Antwoord
Cor schreef:Wat me ook opgevallen is aan de autostand is dat de LED verlichting feller schijnt in de autostand, dan in de stadslichtstand.

Ja, duh! Je stadslicht is per definitie maar een heel klein lichtje. De automatische stand schakelt dimlicht in als het donker wordt.

Voetballers heb ik sowieso liever niet in mijn auto.
Antwoord
Nouja wat ik bedoel is, je kunt hem niet handmatig op die LED stand zetten waar de autostand hem automatisch op zet, qua lichtsterkte. Of heb ik dat mis?
Antwoord
Vandaag mijn verlichting eens op "aan" gezet en op mijn werk aangekomen dacht ik dat na het verlaten van mijn auto het licht 30 seconden zou blijven branden (comming home of zoiets ?) nou mooi niet dus, lichten gaan net als in de autostand gewoon direct uit. Ik zal wel weer iets verkeerd doen.
Antwoord
(04-30-2019, 09:29 PM)Andre Janssen schreef: Vandaag mijn verlichting eens op "aan" gezet en op mijn werk aangekomen dacht ik dat na het verlaten van mijn auto het licht 30 seconden zou blijven branden (comming home of zoiets ?) nou mooi niet dus, lichten gaan net als in de autostand gewoon direct uit. Ik zal wel weer iets verkeerd doen.

Dat klopt Andre je doet iets fout

Je moet net voordat je uit jou auto stapt... even met je groot licht seinen.. hendel naar jou toe trekken en weer los laten....

En dan...... zal er licht gaan blijven branden... let wel op.., alleen de verlichting aan de voorkant blijft branden.. succes met het proberen
Antwoord
Ah, morgen maar eens uitproberen en toch die handleiding weer eens uit de afvalbak halen.
Antwoord
Andre Janssen schreef:op mijn werk aangekomen dacht ik dat na het verlaten van mijn auto het licht 30 seconden zou blijven branden (comming home of zoiets ?)

Vind je het gek dat coming home het niet doet als je op je werk aankomt? Altijd werk en thuis gescheiden houden, André.
Antwoord
Ik ben zo graag op mijn werk, dat het haast als mijn thuis voelt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)