Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe forummer: Amy
Haha wat zijn jullie gezellig! Nee nee ik wil hem niet onverkoopbaar maken dus misschien uh toch maar geen hond mee voorlopig... Ik geniet wel erg van de auto en het valt me op dat ik er al bijna gewend aan bent. Dat gaat dus erg snel. Ja het is een donkerblauwe geworden. Ik vind het mooi dat er ook zo een glinstering in zit. Op dit moment heeft de natuur bedacht om hem te versieren met witte bloesemblaadjes. In de parkeergarage was ik gisteren nog wel aan het uitkijken naar een zilverkleurige auto (mijn oude auto) tot dat ik, gelukkig wel snel, door had dat ik nu een blauwe auto heb. Smile
Antwoord
Je schreef:Haha wat zijn jullie gezellig!

Shy

Bij mij thuis vallen er op het moment roze bloesemblaadjes van de bomen. Die zijn ook leuk.
Gelukkig duurt dat altijd maar een paar dagen, want ze zijn er soms lastig vanaf te pulken (vooral als het er heul veul zijn) (en het zijn er altijd heul veul).

Als je trouwens op de afstandsbediening van je centrale vergrendeling drukt, dan meldt je auto zich vanzelf wel hoor. Of 'ie nu zilverkleurig is of blauw.
En als je je verlichting altijd op 'aan' laat staan (wat sowieso verstandig is, want dan word je altijd goed gezien), is 'ie zelfs nog makkelijker terug te vinden.

Ik schreef:Ik denk dat André zou zeggen: 'Veel winden laten!'
André schreef:Winden laten ???? Welnee, gewoon de hond van de buren meenemen naar het bos, lekker door de modder laten struinen en vervolgens met een lange omweg naar huis rijden met de hond op de achterbank.

Dat maakt qua frisheid weinig verschil, dus ik zat toch in de richting.

AGH schreef:Om de geur in de auto te veranderen is het tweede onomstotelijk beter!

Hoe iets eruit ziet (prachtige, groengekrooste sloot in dit geval), zegt niet altijd iets over hoe het ruikt, AGH. Je weet niet wat er onder dat kroost zit, hè?
Antwoord
The Menace schreef:Hoe iets eruit ziet (prachtige, groengekrooste sloot in dit geval), zegt niet altijd iets over hoe het ruikt, AGH. Je weet niet wat er onder dat kroost zit, hè?

Nou, daar vergis je je hoor. Een natte hond stinkt eigenlijk altijd een uur in de wind, en vaak zelfs langer. Die stank zit normaal "opgesloten" in zijn poriën maar komt "los" als de hij nat wordt. Dus wat er onder het kroos zit, is nauwelijks van belang voor de geur van de hond, tenzij de hele sloot gevuld is met speciale hondenshampoo, maar die kans acht ik vrij klein.

P.S. Je haalt kroos en kroost door elkaar. Zeker nog geen kinderen?
Antwoord
Wat!? Verlichting aan laten staan? Nee toch, dan gaat mijn accu toch op?  Huh

Ik zag dat ie op de automatische stand de verlichting aan hield en ik heb het handmatig uitgezet. Ik snapte dat al niet.
Antwoord
(04-24-2019, 02:41 PM)Amy schreef: Op dit moment ruikt ie nog nieuw en dat is geen fijne geur dus daar moet ik nog iets op verzinnen zonder dat ik chemische dennennaalden luchtjes krijg.

Deze gebruik ik en werkt goed en ruikt lekker, niet overdreven.

https://www.rituals.com/nl-nl/life-is-a-...03073.html
Antwoord
Oh wow, car perfume dat is echt iets voor mij. Morgen meteen naar de rituals winkel! Wat goed, thx!
Antwoord
Amy schreef:Wat!? Verlichting aan laten staan? Nee toch, dan gaat mijn accu toch op?   Huh

Ik zag dat ie op de automatische stand de verlichting aan hield en ik heb het handmatig uitgezet. Ik snapte dat al niet.

Welnee, joh. Misschien dat 'ie de verlichting een halve of hele minuut aanhoudt als een soort follow-you-home verlichting. Maar zet hem maar eens gewoon op 'aan', in plaats van automatisch. Dan zul je zien dat 'ie echt wel uit zichzelf uitgaat als je de auto afsluit.
Als je daarna weer ontgrendelt, springt de verlichting ook direct weer aan. Een bijkomend voordeel daarvan is dat je het vrij snel ziet als je verlichting defect zou zijn, bedacht ik me toen ik vanavond op de snelweg een auto met zowel kapotte koplamp, als defect achterlicht zag rijden.
Antwoord
En waarom werkt deze handige functie niet bij de verlichting op de stand automatisch, waar ik hem altijd op heb staan. Ik heb dat nooit begrepen. iemand ???
Antwoord
Niet alles in het leven hoeft automatisch te gaan, André.
Maar wat is er mis mee om altijd met je verlichting aan te rijden? Het vergroot je zichtbaarheid alleen maar.
Antwoord
Niks, maar wat is dan het verschil eigenlijk tussen altijd aan en automatisch ? Okee hij schakelt zelf groot licht aan en uit.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)