Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Automatisch inklapbare buiten spiegels
Die facelift snap ik ook niet, volgens mij is er niets aan de spiegels van de M2 aangepast met de facelift, dan zou de module gewoon geplaatst moeten kunnen worden, tenzij Nadine de spiegels alleen met de hand (met zo'n pienter pookje zeg maar) kan verstellen, dan gaat het natuurlijk niet werken omdat er simpelweg geen motor besturing is. Maar in mijn beleving hebben alle modellen toch elektrische spiegels ?
Antwoord
Maar André, bij elektrische spiegels wordt toch alleen het glas versteld? De behuizing blijft toch gewoon op zijn plaats? Voor het inklappen van de spiegels moet de behuizing juist bewegen, en niet zo'n klein beetje ook. Volgens mij is daar een extra motortje voor nodig.
Antwoord
Het model wat ik heb is in ieder geval anders dan de modellen van het jaar 2015/2016.....
Zoals het stuur enzo.

Wat mij verteld is, is dat dat model die ik heb een andere bouw van deur heeft en dus ook de buitel spiegel kappen. Daarom kan er nu nog niet bij mijn dat motortje ingebouwd worden voor het automatisch inklappen van de buitel spiegel kappen.

En ja ik heb wel automatisch bedienbare buiten spiegels alleen de kappen zijn bij mij niet elektrisch.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Nou, ik heb het inbouwsetje voor het automatisch inklappen gezien, en dat zijn gewoon twee kabelbomen en een relais. Het motortje van de spiegelverstelling is dus blijkbaar ook in staat de hele spiegelunit te laten klappen.
Antwoord
Andre Janssen schreef:Klopt helemaal wat ze hier zeggen, ik heb ook rond de 170 euro betaald, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Het betreft inderdaad wat kabels en een relais.

Andre Janssen schreef:Nou, ik heb het inbouwsetje voor het automatisch inklappen gezien, en dat zijn gewoon twee kabelbomen en een relais.

Dat setje wat je gezien hebt is dus gewoon het setje waar jij € 170 voor betaald hebt. Of wou je zeggen dat je dat setje ook op auto's zonder elektrisch inklapbare spiegels kan gebruiken? Volgens mij niet hoor, maar misschien vergis ik me.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)