Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mazda 2 bruin.
Dat heb ik ook gehoord ja en dat heeft tevens uitgewezen dat Bowlingbalblauwe M2's niet knalroze worden.

Even terug naar het topic. Beste Jan, wat voor uitvoering Mazda 2 heb je verworven?
Antwoord
Beste Cor,
Het is volgens het kenteken bruin metalic bouwjaar 2015 km stand 39.000 type 1.5 Skyactiv-G GT-M.
Deze auto heb ik bij een dealer gekocht op uiterlijke kenmerken ik heb nl nog nooit Mazda gereden.
Ik heb de auto al voorzien van Chinese pedalen en aan de voorzijde en achterzijde al wat extra chroom.
Ook heb ik al 3d folie rood in mijn bezit om de voorzijde spoiler en difuser ermee te beplakken als de
temperatuur het toelaat.
Ik ben net een kleine jongen in een speeltuin altijd iets anders op mijn auto aanbrengen.
Hiermee heb ik je vraag denk ik wel beantwoord.
Met vriendelijke Mazda groeten,
Jan Doolaard.
Antwoord
jdoolaard schreef:Ik heb de auto al voorzien van Chinese pedalen

Chinese pedalen? Zijn die niet bedoeld voor zwaar misvormde Chinese voetjes (als gevolg van te strakke omzwachteling)?
Antwoord
Jazeker Jan. Veel plezier met plakken en boetseren. Big Grin Ik ga dit denk ik ook maar inplannen voor mijn pensioen Idea  hoewel dat nog eventjes zal duren. 

Grt,
Cor

Citaat:Chinese pedalen? Zijn die niet bedoeld voor zwaar misvormde Chinese voetjes (als gevolg van te strakke omzwachteling)?

Nee, je loopt achter... dat misvormen gebeurt tegenwoordig met stilettohakken ...
Antwoord
Goedemorgen panelleden,
Met de Chinese pedalen bedoel ik uiteraard de roestvrijstalen opzetpedalen
die ook bij Mazda verkrijgbaar zijn.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)