Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Terugroep actie stabilisatorstangen
IkBenHet schreef:Als er veel vervangen moet worden door problemen, is dat voor mij mogelijk een reden niet meer voor het betreffende merk te kiezen.

Als een merk het stil houdt lijkt mij dat genoeg te zeggen over de onfatsoenlijkheid van een merk cq een dealer.

Het is ook nooit goed, hè? Probeert een fabrikant nog voor jij überhaupt ergens last van hebt gehad een mogelijk toekomstig probleem te voorkomen, en dat op een manier dat je er niet eens iets van merkt, en zelfs dan moet er geklaagd worden. Sommige mensen lijken wel beroepsklagers. Joh, stop daar toch mee. Al dat geklaag is vast niet goed voor je bloeddruk.
Antwoord
Ik ben bang dat je dan nog weinig merken overhoudt, die wel alle terugroepacties aan de eigenaar melden....
En dan hebben we het nog niet eens over de vele dingetjes die continu aangepast worden tijdens productie gedurende de levenscyclus van een model.

Mazda is daar echt geen uitzondering in.
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
Bij mijn vorige auto's (Peugeot) werd regelmatig een onderdeel vervangen op basis van een of andere terugroepactie, soms werd dit gemeld, soms ook niet en kwam ik later per toeval hier achter.. of misschien ook niet …   verder nooit bij stil gestaan, lijkt mij verder goede service als onderdelen prefentief vervangen worden, zie niet in waarom ik dat allemaal had moeten weten.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)