Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Terugroep actie stabilisatorstangen
Ik kom net van de dealer terug voor de eerste onderhoudsbeurt en moest meteen een nieuwe afspraak maken.
Sinds gister is bekend dat er een terugroepactie is voor het vervangen van de stabilisatorstangen.

Daar kan op gewacht worden bij de garage, het zou niet lang duren.

Zegt het voort.....
Antwoord
Welk bouwjaar? Had met mijn vorige model (oude)type Mazda 2. Dit ook gehad was van okt 2014..
Antwoord
Muldermans, zou je eens op https://ovi.rdw.nl/ je kenteken kunnen intikken en kijken of de terugroepactie dan onderaan de pagina vermeld staat?
Antwoord
Net gekeken maar bij mijn auto niets.. mazda2 uit dec 2016[Afbeelding: 328f9490158c483664ae5bcd185cf07e.jpg]

(01-03-2019, 04:05 PM)Muldermans schreef: Ik kom net van de dealer terug voor de eerste onderhoudsbeurt en moest meteen een nieuwe afspraak maken.
Sinds gister is bekend dat er een terugroepactie

Maar welk bouwjaar is jou auto?
Antwoord
Typisch.... Als ik bij de rdw gewoon op mazda2 zoek krijg ik deze:
AJ046A MAZDA De passagiersairbagontsteker kan door langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad inwendig breken. 20-12-2018 Details terugroepactie
AJ042A MAZDA In de DC-DC omvormer kan kortsluiting optreden als het i-Eloop waarschuwingslampje gaat branden en het i-stop waarschuwingslampje gaat knipperen. 11-10-2018 Details terugroepactie
AJ004A, AJ004B MAZDA De motorbeveiligingssoftware werkt niet correct. Wordt de motor onbelast hoog in toeren gejaagd en raakt de motor in een zogenaamde overrun, de motor slaat op hol, dan grijpt de software niet in. 16-05-2018 Details terugroepactie
AH006A MAZDA De bevestigingssteun tussen de bestuurderstoel en hoogteverstelling is zwak geconstrueerd. Hierdoor kan deze afbreken. Als gevolg daarvan raakt de stoel gedeeltelijk los en kan deze achterover kantelen. 07-06-2017 Details terugroepactie
AF059A MAZDA De kerndraden van de aandrijfriem zijn onvoldoende sterk. 15-08-2016 Details terugroepactie
AF070A MAZDA Door een inwendige beschadiging in de DCDC-omvormer kan kortsluiting in de omvormer ontstaan. 20-06-2016 Details terugroepactie
AF071A MAZDA De onderste bevestigingsbout van de voorschokdemper is met een onjuiste aanhaalspanning aan het fuseestuk gemonteerd. Hierdoor kan de bout losraken. 17-06-2016 Details terugroepactie

De vraag is natuurlijk of dat de skyactiv generatie betreft.

Worden die puntjes eigenlijk standaard afgehandeld als je auto voor een beurt gaat?
Antwoord
De mijne hoeft ook niet terug bouwjaar 2016 (eind)
Antwoord
Ach ja weer een aantasting van je naam als merk.
Nog veel meer in lage lonen landen in elkaar laten zetten, dan krijg je nog veel meer van die rommel
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)