Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Led koplampen
…  Huh
Antwoord
Misschien is het toch wel te doen. Ik zie zojuist namelijk dat er bij Greijmans in Weert een GT-M Line te koop staat met LED koplampen terwijl die uitvoering normaal halogeen koplampen heeft. Zie hier.
Antwoord
Ik denk dat dat een foutje is, de catalogusprijs bij het RDW van 21.459,-- past beter bij de GT-M uitvoering, en deze heeft wel Led verlichting.
Antwoord
Misschien vergis ik me, maar die deels blauwe stoffen bekleding past toch niet bij een GT-M?
Antwoord
Het blijkt niet de GT-M te zijn maar ook niet de GT-M line, maar een geimporteerde M2 Nakama uit Duitsland. Deze uitvoering zit tussen de GT-M en de GT-M line in, zeg maar een luxe versie van de GT-M Line maar nog net geen GT-M (volgen we het nog ?)

Hoe kom ik aan deze waardevolle info ? simpel, gewoon even gevraagd aan de verkoper.

Kortom, de vraag of LED verlichting later eenvoudig is te plaatsen is dus nog niet beantwoord.
Antwoord
Had je niet na hoeven vragen. Vul gegevens in bij RDW ovi : https://ovi.rdw.nl/

Antwoord
Tja, dat had ik ook wel gezien, maar dat geeft nog geen antwoord op de vraag welke uitvoering het nu is omdat de opgegeven uitvoering bij de foto niet klopt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)