Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo allemaal!
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mij graag voorstellen aan de groep!

Ik ben Nadine en ik heb deze week mijn aller eerste auto gekocht en jawel een hele nieuwe Mazda 2 skyactive 1.5 dynamic+ in de kleur snow flake white.

Over twee weken zal ik deze in ontvangst mogen nemen......ik vind het allemaal wel spannend hoor Smile

Alle tips zijn uiteraard van harte welkom!

En natuurlijk zal ik zodra ik de auto heb een foto posten!

Groetjes,
Nadine

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Hoi Nadine, welkom hier op het gezellige forum.
Antwoord
Hoi Nadine,

Van harte gefeliciteerd met zo'n geweldige, eerste auto!
Hoe komt het zo dat je voor de 2 gekozen hebt?

De komende twee weken kun je er hier in elk geval alvast van alles over lezen.
Veel plezier op dit forum en met je Mazda!

Groetjes, Dennis
Antwoord
@dennis

Nou als eerste wilde ik altijd een opel corsa hebben dat vind/vond ik de mooiste auto ik was er helemaal weg van!

Maar met mijn wensen en het budget en dan wat je 2e hands krijgt van corsa is t toch wel bagger!

Optie 2. Ik heb de mazda 2 (wel het nieuwe model) altijd een leuke auto gevonden en ben toch maar eens gaan kijken of deze auto ook een optie was.

Uiteindelijk dus bij de mazda garage beland en een test rit gemaakt......nou ja dan ben je verkocht he! Het rijd super soepel, ligt lekker op de weg etc.....

En dus ook begeven moment een keuze gemaakt om toch voor een mazda te gaan omdat het ook vertrouwd voelde.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Proficiat met je eerste auto. Doe maar stoer, gelijk een Mazda , wat een verschil met mij een kleine 36 jaar geleden.
Kocht destijds een oud Honda Civic gevalletje.
Geniet ervan.
Antwoord
Welkom en alvast veel rijplezier toegewenst!

Ik word bijna jaloers, want mijn eerste auto was een oude verroeste Fiat 128...
Antwoord
Een Mazda 2 als eerste auto, inderdaad 30 jaar geleden was dat wel anders, mijn eerste was een Volvo (lees : DAF) 66, kanariegeel. Welkom op ons knusse forum.
Antwoord
Hee welkom,

Ik ben zelf hier ook nog behoorlijk nieuw, maar het is een vriendelijke club.

Leuk een 2! Ik rij ook zo'n karretje. Nog geen seconde spijt van gehad. Deze was wel een paar jaartjes oud toen ik hem kocht, maar wel in topconditie. Mijn eerste auto was een (onverdiende haha) leasebak.

Grtz
Cor

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Antwoord
Welkom op het forum! Ik geef je geen ongelijk, mijn eerste auto was ook de mazda 2 Smile
Antwoord
Mijn eerste was een toen al tien jaar oude, vaalrode Renault Clio met een 1.2 liter achtklepper en 160.000 km op de teller. Toen nog vijf jaar in rondgereden. Zat niks op of aan wat kapot kon, maar was er toch verliefd op. Zat trouwens wel een volledig uitneembare achterbank in; dat gaat je met de 2 niet lukken.

Maar Nadine, is een tweedehands Corsa dan zoveel duurder dan een nieuwe Mazda?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)