Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw hier en m'n Mazda net binnen!
Big Grin 
Hoi

Net sinds afgelopen vrijdag mijn nieuwe (nouja 2016) glimmende Mazda 2 1.5 66KW SKYACTIV-G SKYLEASE GT binnen met alles d'r op er d'r aan. Hoewel er altijd nog wel iets verbeterd kan worden. Rijdt lekker! 
...en ik dacht ik zoek eens op het grote boze internet of er een forum is en....jawel.

Gekozen vanwege de prestaties, de looks en gewoon omdat. Geen zin in een Yaris oid.

Interesses? Techniek, audio, electronica, dat soort dingen.

Fijne dag allemaal

Cor

En dit is 'm. Foto poging nummer 2.

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Wat een ontzettend mooie kleur heb je uitgekozen, Cor (vooral die van de kentekenplaat).
Mooie bekleding trouwens ook, dat wit leer.

Welkom op dit forum en veel plezier met je z.g.a.n. 2!
Antwoord
Thanks!  Ik ga eens even snuffelen wat er allemaal al besproken is.

Erg geinige kleur ja. Ik noem het bowlingbal-blauw  Big Grin 

Het witte leer blijkt erg prettig met dit zinderende weer. Het scheelt enorm in de hitte in de auto.
Antwoord
Wit is inderdaad een goede kleur voor in de hitte, maar is leer niet toch erg heet, ten opzichte van gewone stoffen bekleding?

Bowlingbal-blauw… mm, dat was nog nooit bij me opgekomen  Confused
Antwoord
Welkom op het forum! Geniet van je 2, maar dat moet vast wel goed komen Smile
Antwoord
Welkom en veel rijplezier!

Bowlingbal-blauw??? Ik dacht dat je bowlingballen in allerlei kleuren had afhankelijk van het gewicht. Of ben ik nu in de war met kegelen?
Antwoord
Nee, dat zijn knikkers, in allerlei kleuren.

Bowlingballen bestaan alleen in Deep Crystal Blue Mica.
Antwoord
startpagina.nl schreef:Als je een bal pakt, kijk dan naar de kleur om een gewicht te selecteren wat het best bij jou past.

De gewichten gaan van 10 pond (roze), 12 pond (groen), 14 pond (blauw) tot 16 pond (zwart).

Meer info: startpagina.nl
Antwoord
Da's allemaal fake-news op startpagina.nl.

Zowel wikipedia als deofficiëlenederlandsebowlingbalvereniging.nl schreef:Als je een bal pakt, kijk dan naar de kleur om een gewicht te selecteren wat het best bij jou past.

De gewichten gaan van 10 pond (deep crystal blue mica), 12 pond (deep crystal blue mica), 14 pond (deep crystal blue mica) tot 16 pond (ook deep crystal blue mica).

Smile
Antwoord
The Menace schreef:Da's allemaal fake-news op startpagina.nl.

Alleen als het op facebook staat is het waar Wink
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)