Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eindelijk mijn Mazda skyactiv!
Dat het een Volkswagen is, zou voor mij genoeg reden zijn om hem te fotoshoppen.

Met die huizen op de achtergrond is trouwens ook iets mis.
Antwoord
@agh: een teken dat we juist de foto WEL goed bekijken.
Maar goed, ik focus me voortaan op belangrijke dingen in het leven.
Minder op dit forum kijken dus.
@ The Menace: iets mis met de huizen ??
Kijk je naar de dakgoten ??? Zoja dan zie je dat het middelste huis dieper naar binnen ligt.
Daarom oogt dakgoot zo raar. Is een hoek.
Zonee dan ook minder op dit forum kijken  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
Mysterion schreef:Een demo die in de verkoop staat?

Nee. Als het een demo was geweest, hadden er stickers op gezeten.

Er lopen trouwens kabels over de weg. Is de foto in Arnhem gemaakt? Daar hebben ze volgens mij nog van die trolleys rondrijden.

AGH en IBH, dit forum is juist het allerbelangrijkst in mijn leven. Daar ga ik dus zeker niet minder op kijken.
Antwoord
the menace schreef:Nee. Als het een demo was geweest, hadden er stickers op gezeten.

Die worden er niet afgehaald nadat 'ie verkocht is? Wink
Antwoord
Okee, nog een ding over de foto en dan laten we het voor wat het is. Het is puur de stand van de camera die het doet lijken of er wat aan de hand is met de foto. En ik ga niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb, maar ik fotografeer al vele vele jaren en geloof me deze foto is "puur".

Maar even een vraag aan Pierre, ik zie voor mijn gevoel plastic wieldoppen ??? Ik dacht dat alle versie's (op het echte instapmodel na dan) alle M2 lichtmetalen velgen hebben.
Antwoord
De uitvoeringen S èn TS hebben stalen velgen met wieldoppen.

Trouwens, ik denk dat je beter die wieldoppen kan hebben dan de 15 inch lichtmetalen velgen van de TS+, want daar lijkt helemaal geen blanke lak op te zitten. Die velgen voelen ruw aan als je er met je vinger over strijkt. Het remstof hecht zich dus als een dolle aan die velgen.
Antwoord
André schreef:Maar even een vraag aan Pierre, ik zie voor mijn gevoel plastic wieldoppen ???

Da's gefotoshopt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)