Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eindelijk mijn Mazda skyactiv!

Hallo allemaal,

Ik kocht begin juli het wagentje dat ik al een hele tijd wou, een witte Mazda 2 1.5 skyactiv met 90 pk. Een jonge occasie van februari 2018 met 4500 km op de klok. Heerlijk bakje, schakelt prettig, stuurt direct en verbruikt al bij al weinig, je kan met 5 liter rondkomen als je rustig rijdt. Ik post in de rubriek techniek alvast een vraag aan jullie. 
Veel groeten en rijplezier!
Pierre
Antwoord
Welkom en veel rijplezier!
Antwoord
Welkom Pierre,

Dat is wel een héél jonge occasion! Proficiat!
Wat ik me bij zulke jonge occasions wel altijd afvraag, is wie in hemelsnaam zijn auto nou wegdoet als 'ie na een half jaar net ingereden is?
Het zal wel iets met veranderende levensfases te maken hebben of zo; misschien is er een kind in aantocht.
Hoe dan ook; veel plezier met je nieuwe auto!

Wat bedoel je trouwens met die 5 liter? Doe je daar een week mee? Of een maand? Of kun je er op en neer mee naar je werk? Of …?

Groetjes, Dennis
Antwoord
Welkom Pierre!

the menace schreef:Wat bedoel je trouwens met die 5 liter? Doe je daar een week mee? Of een maand? Of kun je er op en neer mee naar je werk? Of …?

Ik vermoed 5L/100km Wink

the menace schreef:Wat ik me bij zulke jonge occasions wel altijd afvraag, is wie in hemelsnaam zijn auto nou wegdoet als 'ie na een half jaar net ingereden is?
Een demo die in de verkoop staat? Kan me namelijk ook niet echt voorstellen dat je na ~4 maanden al een nieuwe auto aanschaft.
Antwoord
Eerst proficiat.
Nu de vraag: Zie ik een rotonde ?? Of oogt het alleen zo.
Is het wel een rotonde dan zie ik nergens haaietanden.
Moet ik als ik bijvoorbeeld een fietser ben alles van rechts voorrang geven ??
Antwoord
Volgens mij is die halve New Beetle trouwens een beetje gefotoshopt.
Of zie ik dat verkeerd? :-)
Antwoord
Je zou het haast denken Dennis, maar als je heel goed kijkt, is het toch echt geen fotoshop.
Antwoord
Echt wel.
Antwoord
Je zou toch verwachten dat bezoekers van dit forum vooral oog zouden hebben voor de schoonheid van deze witte bolide, maar nee, de één is gefascineerd door een vreemde rotonde die geen rotonde is en de ander door een halve Beetle niet niet half is. Heren, focus nu eens op de belangrijke dingen in dit leven!
Wink
Antwoord
Dennis, als ik zeg dat dit geen fotoshop is, dan is het geen fotoshop punt uit en klaar. Big Grin Big Grin Big Grin

(Kijk nog maar eens heel goed, vergroot de foto en dan zie je dat het gewoon een onbewerkte foto is, ik zou ook geen reden kunnen verzinnen waarom Pierre fotoshop op die beatle zou toepassen)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)