Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe radio uitzetten?
Je kan eventueel ook gewoon het volume naar 0 draaien? Zie je ook de mute melding niet staan Smile
Antwoord
Grappig, dat we er een hele discussie van maken en sommige reactie's neigen zelfs naar een soort van welles-niettes conflict, en dat terwijl de starter niets meer van zichzelf laat horen, blijkbaar heeft hij inmiddels de mute knop ook ontdekt, of zich er bij neergelegd dat deze totaal overbodige aan/uit knop zinloos is.
Antwoord
Hoezo nou, André? Wat nu als jij een tv gekocht zou hebben die geen aan/uit-knop blijkt te hebben? Je kan hem weliswaar het zwijgen opleggen door op mute te drukken, maar uit kan ie niet. Zou jij dat niet vreemd vinden? Zo is het hier ook.
Antwoord
André bedoelde denk ik vooral:
'Grappig, dat we er een hele discussie van maken ... terwijl de starter niets meer van zichzelf laat horen.'
Antwoord
Als je de discussie ziet die er op losbarst, dan zou ik ook niets meer van me laten horen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Inderdaad Dennis (of was het nu Marcel, ik haal jullie altijd door elkaar), dat bedoelde ik. En wat die TV betreft, geloof het of geloof het niet, maar mijn samsung TV heeft inderdaad GEEN aan/uit knop, wel een standby knop, maar helemaal uit zetten kan alleen door de stekker uit het stopcontact te halen. Zit ik er mee ??? Nee totaal niet, zonde van mijn tijd om me hier druk om te maken.
Antwoord
Marcel the Menace…  Huh
Antwoord
Heel scherp André, maar 99% van de mensen zal die standby van de tv toch echt uit noemen. Ze realiseren zich immers niet dat als het ding echt uit zou gaan, dat hij dan niet meer op de afstandsbediening zou reageren. Maar goed, met die knop op de afstandsbediening van de tv kun je wel in één keer beeld en geluid uitschakelen. De mute-knop van de Mazda doet maar de helft.

Wat betreft de discussie, is een beetje discussie erg dan?
Antwoord
AGH schreef:… is een beetje discussie erg dan?

Volgens mij is dit forum daar juist voor bedoeld.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)