Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mobiele telefoon houder
Hallo allemaal.

Ik heb vandaag een Mazda 2 GT-M gekocht en tijdens het testrijden merkte ik al dat er niet echt een super handige plek was voor een mobiele telefoon.
Ik heb een redelijk grote telefoon 5,5 inch en zag niet direct een mooi plekje om die ergens weg te leggen.

Hebben jullie hier al een mooie oplossing voor dit probleem?

Het enige wat ik heb gevenden, maar niet mooi vind is: deze proclip wat dan weer niet ideaal is voor het kunstleren gedeelte...
Antwoord
Ik heb er echt een waanzinnige plek voor gevonden. De binnenzak van mijn jas. Als je je telefoon goed hebt gekoppeld met het MZD systeem, heb je (in mij geval) de telefoon eigenlijk helemaal niet nodig.
Antwoord
Ha dat is een goede! Ik krijg mijn telefoon ook net niet lekker voor de handrem en al helemaal niet als ik het laadsnoertje er in prik! Ik stop hem dan wel eens in het vakje met de bekerhouders.

En als ik alleen in de auto rij, leg ik hem ook wel eens op de bijrijdersstiel. Het is een Oneplus One met een fijn stroeve achterkant.

Ben benieuwd als er tzt echt Android Auto in gaat komen of dat ook draadloos kan of alleen via USB kabel....
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
De mijne (iPhone 7 kleine versie) laat ik in het vakje achter de bekerhouders met de schuif maximaal naar links. Gefeliciteerd met je aankoop trouwens. Op 2e paasdag nog wel!
Antwoord
Bedankt voor de reacties, zo te zien heeft niemand nog de (voor mij) perfecte oplossing. 

Ik heb net een houder besteld bij Aliexpress, deze investering gedaan, benieuwd of dit voor mij ideaal is.

@ MazDave: Wat moet je anders doen dan een nieuwe auto kopen op 2e paasdag? Ik was eerder al bij Ikea, de Keukenhof en de meubelboulevard. Big Grin

Edit: deze houder was waardeloos, nieuwe besteld.
Antwoord
Geen idee of je inmiddels een houder naar wens hebt gevonden maar ik vind die door jou genoemde proclip een goede oplossing. Gebruik hem zelf ook en brengt geen schade aan het kunstleer als je hem met een beetje beleid aanbrengt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Leuk dit Mazda 2 forum, ik wil jullie mijn oplossing voor zo’n plek voor de telefoon niet onthouden.

Het was even wat werk maar is voor mij super handig en zit niet in de weg en indien toch dan trek ik hem weg zonder iets te beschadigen.
Een kunststof plaatje van zo’n 4mm dik met een dunnere rand om tussen de sleuf boven de cd speler in te schuiven. Verder rust hij aan de zijkanten op de console.
Met behulp van een korte USB snoer in armband vorm (zo kort dus) kan hij hier mooi aan de USB. Ik gebruik de telefoon niet om te navigeren, dat doe ik met de “Here” navigatie in het display        

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Antwoord
Ik heb al jaren deze houder 

https://www.kenu.com/products/airframe-pro
Antwoord
Ik deze.. IPhone X.[Afbeelding: d758a7fe4530d4c7266f6f1a9fa8832d.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)