Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw
Ik wil me graag even voorstellen.

Mijn naam is Mari en alweer een kleine 53 jaar jong.
De vrouw moest naar de dealer voor wisselen banden en omdat ik op de dealersite een mooie auto zag staan
ben ik mee gegaan.

overigens geen Mazda,
De auto viel toch wel heel erg tegen in het echt.
Ja en dan komt de eigenaar he, beetje kletsen, koffie enz.
Mijn vrouw komt er al vanaf haar eerste auto. En dan te bedenken dat ze ook 53 is.
Altijd Mazda gereden op 1 auto na.

Maar goed, beetje kletsen, rondkijken en dan ben je verkocht.
We roepen al langer dat de volgende auto een hogere instap moet hebben dan onze huidige Mazda 2 uit 2009.
Ja allemaal leuk, maar de prijzen zijn niet leuk.

De dealer had een schitterende 2 staan, uitvoering GT-M, gloedjenieuw. Dus niks op de teller.
Zitten , proberen, zitten in andere auto's, proberen en zo gaat dat door.
Tenslotte toch maar gekozen om een proefrit te maken enkele dagen later.

We hebben in de ochtend een proefrit met de Mazda 2 gemaakt, en in de middag met dat andere merk.
Nou de auto die de vrouw al lang mooi vindt geprobeerd, bij terugkomst aan die dealer gevraagd of er een hoofdtelefoon bij geleverd werd. Wat een herrie, 900 motortje met turbo zoals zovelen nu.
Nee hoor bedankt, niets voor ons.

En dan komt het, maar mevrouw we hebben ook een 1.2 probeer die eens. Gedaan en ja hoor dan komt de prijs. 
Wegwezen !!!! hahahaha. 

Uiteindelijk is het toch de Mazda 2 geworden. We wachten nu op aflevering.
we hebben als extra's wel de spiegels automatisch laten maken zodat ze bij uitzetten vanzelf inklappen, en een haaievin antenne komt er op. Vindt ik persoonlijk toch wat mooier staan.

De kleur is Titanium Flash Mica geworden.

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Leuk verhaal, waar het uitzoeken van een auto toch een soort avontuur van wordt. Veel plezier ermee!
Antwoord
Welkom op het forum idd leuk verhaal en die 3 cilindertjes zijn echt niets..
Antwoord
Welkom op dit leuke forum. Auto is niet echt mijn kleur (maar dat is persoonlijk). Die haaienvin antenne maakt hem natuurlijk wel een stuk stoerder. Heb ik dus ook genomen en de automatisch inklappende spiegels, helemaal geweldig.

Uhhhhh, ben eigenlijk wel benieuwd wat "dat andere merk" dan was.
Antwoord
(04-13-2017, 11:41 AM)Andre Janssen schreef: en de automatisch inklappende spiegels, helemaal geweldig.

Ja....... begint ook steeds meer te kriebelen om ook deze optie te nemen...
Antwoord
Welkom op dit Mazda 2 forum!!
Er is hier veel te lezen over je toekomstige auto dus pak een bakkie koffie en veel leesplezier.
Antwoord
Bedankt voor al jullie leuke reactie's, de andere auto was een Renault Captur.
We gaan zeker lezen op dit forum.
Mooie foto, nog even geduld Mari dan heb je ook zo'n mooie  Smile Smile
Antwoord
Vooral de blikken van andere mensen als je heel nonchalant en niet terugkijkend bij de auto wegloopt en na het 2e piepje nog net even de motortjes van de spiegels hoort gaan en wetend dat je auto goed is afgesloten en je spiegels in de anti-hufter stand staan. Alleen dat was mij die 150,-- voor automatische inklappende spiegels al waard.
Antwoord
Welkom op dit forum! Leuk verhaal en goede keuze! :-)

Ik kom van een driecilindertje (Bluemotion Diesel) maar ik zou niet weten waarom iemand dat zou willen rijden!

Mijn tweetje Diesel rijdt zuiniger (tot nog toe 4 liter/100 km), is stiller (en als je hem dan toch hoort, is het een mooie zware roffel en niet zo'n rauw naaimachiengeluidje) en hij is toch lichter en valt dus een belasting klasse lager!

Even geduld maar daarna gaan jullie er veel plezier aan beleven!
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
Leuk verhaal om te lezen over de keuze! Smile Maar van de 2 gaan jullie zeker genieten, zijn erg fijne wagens!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)