Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
Hallo ik wil mezelf even voorstellen,

Ik ben Linda uit Lelystad, 6 weken geleden heb ik mijn nieuwe Mazda 2 GTM-line in het soul red opgehaald. (Ik noem hem al de red devil)
Wat een onwijs lekkere auto is het!

Hier voor reed ik in een Mercedes Slk 200 en daar voor een 230 kompressor in totaal 7 jaar een slktje gehad, deze ga ik van de zomer nog wel erg missen. (Ik was echt wel een cabrio rijdster)

Antwoord
Welkom op het forum!

Ik heb ongeveer 8 jaar in een MX-5 gereden en mis dat ook nog steeds....niet alleen 's zomers overigens!
En hoewel het totaal verschillende auto's zijn, hoop ik toch weer een beetje van dat rijplezier terug te krijgen in mijn 2!

En ooit, ja ooit.... Misschien weer eens op zoek naar een MX-5...

Welke motor uitvoering heb je gekozen voor jouw 2?
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
Welkom ben benieuwd naar foto's
Antwoord
ik heb een 90pk motor.
Antwoord
Welkom Linda. Misschien heb je Edwin al een keer zien rijden. Hij komt ook uit Lelystad en heeft een Jet Black met rode spoilers uitgedoste 2.
Antwoord
Dag Linda.
Idd..ik woon ook in Lelystad...Ik heb afgelopen vrijdag een rode Mazda 2 zien rijden in Lelystad...Maar ja met zoveel bezoekers voor Bataviastad is de kans klein dat jij het was natuurlijk.
Leuk..nog een Lelystedeling die overgestapt is naar de Mazda2..en in een SLK heeft gereden.
Wij hebben de SLK 320 gehad, zilvergrijs....god wat was dat ook een lekkere auto in de zomer.
Winter was iets lastiger met instappen met mijn lengte van 1.90 en mijn forse postuur....Dan moest de deur wel helemaal open en kwam ik eruit rollen.
Maar ja...was een heerlijke auto.

Heel veel plezier in je Mazda..en zoals Mazdave al aangaf....Mijne zal je wel snel kunnen herkennen want tot nu toe ben ik de enige (zover bekend) die een zwarte heeft met rood spoiler set en wit leren bekleding.
Antwoord
@mazdave ik had het idd gelezen dat Edwin ook in lelystad woond, en nee ik heb hem nog niet zien rijden maar zal goed op gaan letten lol.

@ penelelystad, (Edwin) , het zou heel goed kunnen dat ik dat was hoor bij Bataviastad, je kan me herkennen aan een bescheiden reklame stikker achter op mijn auto, van mijn kapsalon en nagelstudio..

Hihih ik zie je er zo uit de slk rollen....

We zullen van het voorjaar ff foto's maken, als mijn man zijn soul red M6 sportbreak er ook is ( leasebak)
Antwoord
Mooi wagenpark heb je in het voorjaar. Fijn vooruitzicht!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)