Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoi allemaal, even voorstellen.
En nu maar hopen dat er tijdens die anderhalve maand dat de auto bij de dealer geparkeerd staat niets mee gebeurd.
Antwoord
AGH schreef:En nu maar hopen dat er tijdens die anderhalve maand dat de auto bij de dealer geparkeerd staat niets mee gebeurd.

Zeg, probeer je nu Marcel op de kast te krijgen?
Antwoord
Haha mag aan nemen dat Van de Mossel goed verzekerd is.
Antwoord
van Mossel groep, ohhhhh neeeeee toch. Ik ga er van uit dat Tilburg NIET de dealer is.
Zoja, hoop ik het allerbeste voor je.
Antwoord
(07-15-2019, 12:20 PM)IkBenHet schreef: van Mossel groep, ohhhhh neeeeee toch. Ik ga er van uit dat Tilburg NIET de dealer is.
Zoja, hoop ik het allerbeste voor je.

Nou ben benieuwd naar jou verhaal....
Antwoord
Wel dus Smile
Antwoord
(07-15-2019, 03:30 PM)The Menace schreef: Wel dus Smile

Tja ik hoorden ook horror verhalen over Smolders (Mazda dealer) nou nooit problemen gehad ook niet met de 2 nieuwe auto’s daar gekocht....

En daarbij onderling kun je altijd naar een andere dealer desnoods een eindje verder...

Maar eerste indruk was zeer goed... anders had ik hem/haar (Fiesta) daar niet gekocht..
Antwoord
IkBenHet schreef:van Mossel groep, ohhhhh neeeeee toch. Ik ga er van uit dat Tilburg NIET de dealer is.

Na komende roze maandag herken je die auto natuurlijk niet meer terug. Daar kan geen mossel iets aan veranderen.
Antwoord
(07-15-2019, 04:57 PM)AGH1965 schreef:
IkBenHet schreef:van Mossel groep, ohhhhh neeeeee toch. Ik ga er van uit dat Tilburg NIET de dealer is.

Na komende roze maandag herken je die auto natuurlijk niet meer terug. Daar kan geen mossel iets aan veranderen.

Antwoord
Och ja die kermis weer he.
Heel het centrum dicht met die rare atracties.
Spoorlaan, besterd heuvel paleisring en koningsplein.
Oh ja ns plein. Big Grin Big Grin Big Grin

Weet het nog wel, ben zelf Tilburger maar woon gelukkig al jaren niet meer in die stad.
Was mij te crimineel geworden daar ( noord he ) 
Broodje jantje zat toen nog op ns plein.
Mmmmmmmmmm

Maar goed wijk af van thema.
Veel plezier met auto
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)