Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoi allemaal, even voorstellen.
Ja, wachten op een nieuwe auto is killing. Dit is inmiddels mijn 9e auto, altijd nieuwe auto's gekocht. Gelukkig (of toevallig) altijd voorraad auto's dus nooit langer dan 2 weken hoeven te wachten. Op deze heb ik dus ruim 3 maanden mogen wachten. Dat doe ik nooit meer.
Antwoord
Ja bij mij inmiddels 5e nieuwe en de rest had ik ook binnen enkele weken..maar nu 4 maanden[Afbeelding: emoji33.png] 1e maand is al weer verstreken.. maar betwijfel of het eerder zal zijn..[Afbeelding: emoji848.png]

Maar had gehoord dat de boottocht alleen al ruim 6 weken in beslag neemt, wie weet valt dat nog gunstig uit..
Antwoord
Welkom Marcel en gefeliciteerd met je mooie aankoop!

Grappig, ik dacht even dat je een foto van je nieuwe auto had geplaatst. Vervolgens zat ik naar de wielen te kijken en dacht ik: 'Hee, die heb ik nog niet gezien. Maar het is toch een GT-M? Heeft 'ie nu al een facelift gehad?'
Vervolgens zag ik dat het je oude auto is. Tja, ze lijken toch een klein beetje op elkaar, hè?

Sterkte met wachten en veel plezier alvast!

Gr, Dennis
Antwoord
(10-09-2016, 09:12 PM)The Menace schreef: Welkom Marcel en gefeliciteerd met je mooie aankoop!

Grappig, ik dacht even dat je een foto van je nieuwe auto had geplaatst. Vervolgens zat ik naar de wielen te kijken en dacht ik: 'Hee, die heb ik nog niet gezien. Maar het is toch een GT-M? Heeft 'ie nu al een facelift gehad?'
Vervolgens zag ik dat het je oude auto is. Tja, ze lijken toch een klein beetje op elkaar, hè?

Sterkte met wachten en veel plezier alvast!

Gr, Dennis

Hoi Dennis, ja vooral de zijkant heeft ie wel een beetje gelijkenis maar voor en achterkant en het interieur is toch wel een flinke verbetering

Maar ik moet nog even geduld hebben..

Gr, Marcel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Hey Marcel.

Die DAB+ adapter waar jij het over hebt, daar heb ik ook naar zitten kijken toen ik mijn accessoire pakket in het buitenland gekocht had.
Maar omdat ik dagelijks max 40 minuten in de auto zit vond ik een cd,radio en usb drive voorlopig wel even genoeg.hahaha.
En ik rij elke dag hetzelfde stuk waar goed ontvangst is, dat ook.
Elke ochtend luister ik 20 minuten naar Evers staat op, en de terugweg 20 minuten naar muziek op de usb/cd.

Had je je DAB+ adapter al gekocht?? zoniet dan zou ik eens rondkijken op internet....In Engeland (waar mijn spullen ook vandaan komen) is ie te koop voor 171 pond (dat is €189)...en dat zijn originele Mazda onderdelen.

En ik wil even opmerken dat een achteraf ingebouwde DAB+ functie in 99% van de gevallen een antenne met vrij zicht nodig heeft.
Standaard ingebouwd zit die antenne in de radio antennen bij in gebouwd.
Of wel, het kastje word niet onder je dashboard gemonteerd maar tegen de voorruit!!!
Er zijn bedrijven die het uit het zicht monteren maar dat gaat ten koste van je ontvangst, dus vraag dat nog even na bij degeen die het gaat inbouwen!!!.

Ik heb nooit nieuwe auto's gereden (lease auto niet meegerekend dan).
Mijn Mazzie is de 1e, en ik had hem met 1 week thuis staan...(demo auto die nog geen 3 weken als demo heeft gediend).
Als het goed is kun je het verhaal wel ergens terug lezen.

gr Edwin
Antwoord
Ik heb daar een paar weken geleden ook naar gekeken en eerst (na mijn welkom verlichting debacel) maar eens de inbouw handleiding opgevraagd, en was er toen al snel mee klaar. Een behoorlijke klus en inderdaad een antenne in het zicht en een snoertje dat vanonder het handschoenen kastje in een van de USB aansluitingen gestoken moet worden. Afgezien van het inbouwen wat echt niet aan mij besteed is, vind ik een losse antenne en gelijk alweer een los kabeltje toch wel een beetje zonde. Ik heb er dus vanaf gezien.
Antwoord
Maar om onduidelijkheid weg te nemen, mijn DAB radio is af fabriek en alleen een USB poort komt te vervallen. Het is een optie van Mazda. [Afbeelding: b28f79e479d7b8cb386a2679a5bc0331.png]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Huh ???? Ga je me vertellen dat de Mazda 2 GT-M af fabriek met DAB en een bose systeem leverbaar is ??? Waarom wist ik dan niet eerder ???
Antwoord
Ik zie het ook nergens staan en het komt ook nergens op buitenlandse sites naar voren.
Ook niet in de configuration op de site van mazda zelf.
Daar kun je alleen kiezen uit de de 2 opties die Marcel hier boven ook al heeft afgebeeld.
een standaard radio met 4 speakers of 1 met 6 speakers.( die geselecteerd is in bovenstaande foto).

EN DAARNAAST staat dat je kunt kiezen uit een BOSE systeem of een DAB+ systeem....maar die kun je dan weer nergens selecteren.
Dus ik ben ook wel benieuwd hoe Marcel deze optie heeft kunnen selecteren of dat dat alleen bij de dealer kan..

Niet dat het voor mij uitmaakt want zoals ik zei, mijn auto stond al rijklaar te wachten op me maar wel goed te lezen voor mensen die nog een auto willen bestellen.
Antwoord
Voor mij het ook niet meer uit. (DAB en Bose zou ik dan alleen voor de "heb" gaan kiezen, ik ben zo doof als een kwartel, hoor het verschil echt niet) maar ik heb me net ook rot lopen zoeken en kan het nergens vinden. Dus marcel ???? Hoe zit dit nu ???
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)