Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoi allemaal, even voorstellen.
Ik ben Marcel (uit Tilburg) rij nu 2 jaar een mazda2 silver edition nieuw gekocht. Bij Mazda dealer Tilburg.

Ben er erg tevreden mee.. maar laatste maanden begon het toch te kriebelen nieuwe mazda2......

Uit eindelijk laatste week van augustus knoop door gehakt.. en de nieuwe 2 besteld

Het is de GT-M automaat zelfde kleur met driverpack achteruitrijcamera en DAB radio.

Lever tijd begin januari 2017...
Maar goed het komt in zicht...[Afbeelding: 51508854166a92b3c7db3aeab3b9118b.jpg]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Hoi Marcel. Dan ga jij de 2e automaat rijder worden. Ik krijg de mijne a.s. donderdag. Ook de GT-M automaat soul-red en achteruit rij camera (en nog veuuuuuul meer toeters en bellen) Oja, natuurlijk welkom op dit leuke forum.

Uhhhh heeft de GT-M een DAB radio ???? Dat wist ik dus helemaal niet. (Of is dat niet standaard, ik ben dat namelijk nergens tegengekomen in de folders)
Antwoord
(10-09-2016, 10:31 AM)Andre Janssen schreef: Hoi Marcel. Dan ga jij de 2e automaat rijder worden. Ik krijg de mijne a.s. donderdag. Ook de GT-M automaat soul-red en achteruit rij camera (en nog veuuuuuul meer toeters en bellen) Oja, natuurlijk welkom op dit leuke forum.

Uhhhh heeft de GT-M een DAB radio ???? Dat wist ik dus helemaal niet. (Of is dat niet standaard, ik ben dat namelijk nergens tegengekomen in de folders)

Hoi Andre , dankje.. haha DAB met beetje zoek werk tegen gekomen kost wel wat €325...
Maar is toch de toekomst wat radio betreft heb het al in andere auto's gezien en werkt goed. Ook radio zenders zonder reclame ect.

Maar je verteld veeeeeeel meer opties......vertel.......

Antwoord
Hallo Marcel!

Dan zitten we samen in de wachtkamer. :-) en bijna in dezelfde wachtkamer, want ik stond op het punt om hem ook in Tilburg te bestellen, met name omdat ze er daar eentje gelijk uit voorraad leken te kunnen leveren.
Toen dat toch niet lukte, is de auto in Den Bosch besteld. Ik rij hem zakelijk en mijn werkgever zit in Den Bosch, dus dat is logistiek gezien net wat praktischer.

Die van jou is net een week of twee eerder besteld. Bij mij is de geschatte leverdatum 24 januari....
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
(10-09-2016, 11:57 AM)BNW schreef: Hallo Marcel!

Dan zitten we samen in de wachtkamer. :-) en bijna in dezelfde wachtkamer, want ik stond op het punt om hem ook in Tilburg te bestellen, met name omdat ze er daar eentje gelijk uit voorraad leken te kunnen leveren.
Toen dat toch niet lukte, is de auto in Den Bosch besteld. Ik rij hem zakelijk en mijn werkgever zit in Den Bosch, dus dat is logistiek gezien net wat praktischer.

Die van jou is net een week of twee eerder besteld. Bij mij is de geschatte leverdatum 24 januari....

Oké grappig heb ook in den Bosch gekeken maar in tilburg kwamen ze net ook iets meer met een betere inruil prijs..

Net even op mijn bon gekeken.. 25-08-2016
Besteld, maar hoe weet jij al de lever datum?

Op de bon staat begin januari 2017..

Antwoord
Marcel, kun jij mij vertellen hoe je dat geregeld hebt met die DAB radio, daar heb ik wel belangstelling voor.

Tja, mijn opties, daar gaan we :

Driverpack
Sportpakket (spoiler voor en achter en skirts)
Skid-plate
Haaievinantenne
Bestikckering onderzijde
Automatisch inklapbare spiegels
Welkomverlichting
Kofferbak verlichting
Rode inleg velgen
Dorpelbescherming
Kofferbakbeschermer
Luxe mattenset

En nog wat kleine dingetjes besteld bij Alieexpress (Niet orgineel Mazda dus)
Antwoord
Oké netjes mooie aanvullende opties.

Oké wat betreft DAB radio, ik vroeg het aan de verkoper omdat ik er eigenlijk vanuit ging dat dat standaard er op zou zitten..niet dus..

Hij moest ook even flink zoeken maar had het gevonden en aangevinkt.

Hou er rekening mee dat dit wel ten koste gaat van een (van de twee) USB ingangen.

Kosten (optie) €325-,

Het is in principe een klein blokje wat netjes weg gewerkt word in het dashboard bij de radio.

Volgens mij moet dit ook achteraf nog in te bouwen zijn..

https://youtu.be/LpOoPdplulU
Antwoord
De mijne is besteld op 9 september met als geschatte leverdatum "januari".
Later in een mailcontact noemde men 24 januari, maar volgens mij is dat gewoon een geschatte/uitgetelde datum en niet definitief....
Antwoord
(10-09-2016, 03:05 PM)BNW schreef: De mijne is besteld op 9 september met als geschatte leverdatum "januari".
Later in een mailcontact noemde men 24 januari, maar volgens mij is dat gewoon een geschatte/uitgetelde datum en niet definitief....

Aha maar ja we zullen nog even geduld moeten hebben..

Antwoord
Pff, nou, dat valt niet mee! :-\
Ik heb normaal altijd veel geduld, maar dat gaat nu niet meevallen, ben ik bang! :-)
Alhoewel het eerste maandje wachten er al weer op zit!

Maar misschien hebben wij ook geluk en gaan er nog wat weekjes van de levertijd af!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)