Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MazDave's 2 (beplakt en bezakt p3)
Zo beste mensen, hoog tijd om weer wat van mij te laten horen. Mijn topic bestond uit een ellenlang verslag met bijbehorende foto's. Helaas is deze verwijderd en ben ik genoodzaakt een nieuwe aan te maken. Ik zal kijken of ik alle foto's van de verbouwing -want zo mag je het gerust noemen- kan plaatsen zodat de nieuwe mensen een beetje een beeld kunnen vormen van wat er allemaal is gebeurt.

Aanstaande maandag gaat mijn rooie rakker weer naar de dealer voor een volgende update, maar ik zal eerst even benoemen van wat er allemaal is gedaan.

-OEM achterspoiler
-OEM sideskirts
-OEM voorspoiler
-OEM Jet Black spiegelkappen
-OEM skidplate
-OEM velours mattenset
-OEM striping aan onderzijde
-3,5 cm verlaging dmv veren H&R
-Hella supertone claxons
-Motordeksel in Soul Red
-Remklauwen in Soul Red
-17x7,25 ET35 JRWheels JR 11 velgen (het past net!!)
-Toyo Tyres 205/45/R17 banden
-Emblemen achter verwijderd
-Uitlaat sierstuk geplaatst
-6500K Pilot LED dim-, stads-, en mistverlichting
-Climair windschermen
-Bose emblemen op boxen
-Chiptuning 90pk ->121pk 148Nm -> 175Nm

Zoals je kan zien is het een beste verbouwing geweest. Ik zal zodra ik de auto weer heb en het weer is goed wat foto's plaatsen van mijn trotse bolide.

Tot die tijd zul je het helaas met de tekst moeten doen Tongue.
Antwoord
Hey ex-vakantieganger..
Op 1 of andere manier lijken mijn oude berichten wel allemaal weer online te staan hier.
Ik zie in elke geval mijn voorstel topic weer, en mijn knutseltopic etc.
Dus dan zou dat bij jou toch ook het geval moeten zijn?

Wat laat je dit keer doen aan je Mazzie?
Antwoord
Ik weet niet hoe het zit. Kan je mijn topic ook zien dan? Ik schakel altijd naar normaal ipv tapatalk, dat is wat overzichtelijker. Kan het daaraan liggen? Wat ik eraan laat doen laat ik graag aan jullie verbeelding overWink
Antwoord
Hoi Dave, vraaqje, (sorry hoor even off-topic) krijg jij als moderator wel de extra moderator opties onder een topic te zien ??? Ik niet namelijk en Boy snapt er ook niets van dat ik ze niet zie. (Ik bedoel dus niet de moderatorCS optie boven in het scherm, die heb ik wel.
Antwoord
Hey André, ik ben nog nooit moderator geweest laat staan dat ik opmerk of er iets most of niet. Ik wou laatst wel een topic van iemand verplaatsen maar ik ben daar niet uit gekomen hoe dat precies moet. Misschien moet ik het eens via een laptop proberen.
Antwoord
Dave, je kunt zien dat je moderator bent aan je mooie rose kleur van je naam en je zou onderaan een topic een extra regel moeten zien waarin je een aantal opties moet zien om te modereren (topics verplaatsen e.d.) deze opties zie ik dus niet, vandaar mijn vraag of jij deze extra regel wel ziet.
Antwoord
Kun je voor dit soort dingen niet beter een prive bericht naar elkaar sturen?? Even iets off topic zeggen is nooit een probleem maar dit lijkt me niet de mooiste manier.

Dave.... Ik gebruik vaak de mobiele versie ( dus niet TAPATALK) en daar zag ik mijn oude topics nog wel staan. Ik heb toen MOBIEL op 1 oude topic gereageerd en dag later stonden al mijn topics weer online via de pc variant.

En nee...geen idee wat je nou laat uitvoeren...ik ben benieuwd.
Antwoord
Bij deze de foto's van mijn 2:

[Afbeelding: IMG_2479_zps57orprie.jpg]

Met de vorige set velgen:
[Afbeelding: IMG_2885%201_zpsqs29sgqh.jpg]

[Afbeelding: IMG_2883_zps04k1idcq.jpg]

[Afbeelding: IMG_2882_zpsjckkeui9.jpg]

En vanaf hier gaan we gewoon weer gezellig verder. Inmiddels heb ik de koplampen en de mistlampen voorzien van 6500K LED-verlichting en staat er nog een update in de planning. Helaas heb ik deze door omstandigheden uit moeten stellen maar ik weet wel dat hij er deze of volgende maand op komt.
Antwoord
Heb je er nou twee keer nieuwe velgen onder gelegd?
De eerste waren toch al hartstikke mooi?
Antwoord
Die op de eerste foto is mijn huidige setje. De vorige set (op de andere foto's) was ik op uit gekeken. Mocht je ze zo mooi vinden dat je ze wilt hebben, ze liggen bij Jan Scholten team hier in Almelo inclusief banden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)