Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nog even geduld...
Dave, nu kan ik een hele gevaarlijke opmerking gaan maken over het feit wat een dialect is en een taal maar nee..ik ga me er niet aan wagen!! haha.

Als je gewoon ABN praat dat werkt het prima en geef toe, daar zijn die stemherkenningen ook op ingericht.
Zag laatst een stukje op tv van een Fries die wou zijn Ford-dealer gaan aanklagen omdat zijn spraakherkenning hem niet kan verstaan, dus wou hij zijn nieuwe Ford niet meer hebben.
Maar hij weigerde om gewoon NEDERLANDS tegen zijn Ford te spreken..ja..dan moet je ook niet zeuren, Tis leuk dat er dialecten bestaan maar je kunt natuurlijk niet de autobranche de schuld geven dat hij als persoon geen gewoon Nederlands kunt praten.
Spraakherkenning is gebaseerd op TALEN die men in een LAND spreekt...als je dus denkt dat je dialect een taal is dan moet je maar een eigen land opzetten. hahaha.
Antwoord
Afgelopen weekend wat zitten spelen met spraakherkenning, ik was er nogal huiverig over, maar ik vind het verbazing wekkend goed werken.
Antwoord
Terwijl ik "geduldig" op mijn 2 aan het wachten ben, zijn jullie zeker lekker in je 2 aan het rondrijden? Het is zo stil op het forum..... :-)

De eerste 9 weken zijn voorbij

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
(11-10-2016, 09:26 PM)BNW schreef: Terwijl ik "geduldig" op mijn 2 aan het wachten ben, zijn jullie zeker lekker in je 2 aan het rondrijden? Het is zo stil op het forum..... :-)

De eerste 9 weken zijn voorbij

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Het gaat de goeie kant op

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
@marcelleys:
Ja, langzaamaan maar zeker kruipt de datum dichterbij!

Hmm, dat wordt een mooie start van het nieuwe jaar!
Antwoord
Helaas is begin deze week mijn moeder overleden, dus had (en heb) even wat anders aan mijn hoofd. Maar vandaag tussen al het geregel door heel bewust een dagje voor mezelf genomen. Dat heb je in zo'n rare week echt gewoon effe nodig, en dan is ook even de forums die je regelmatig bezoekt een leuke afleiding.
Antwoord
Dat is minder...... gecondoleerd en sterkte Andre.

Was inderdaad ook benieuwd naar jou foto's van je Mazda..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Dat spijt me om te horen, André.
Gecondoleerd en sterkte de komende dagen!
Antwoord
gecondoleerd en sterkte de komende tijd André!
Antwoord
Ooh dat is klote man! Gecondoleerd en sterkte de komende tijd!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)