Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mazda 2 1.3 GTM Line
beste gebruikers, ik zou me even voorstellen ik ben Mitchell  en ik heb een Mazda 2 1.3 86 pk  GTM Line  uit 2010 parelmoer wit

Dit is er tot nu toe mee gedaan: Ledstrips onder de koplampen geplaatst , achterlichten vervangen naar led achterlichten + remlicht led , schroefset gemonteerd en op dit moment een bodem vrijheid van +/- 9 cm , 17 inch monaco  MIRABEAU 4 velgen  er onder laten zetten , custom made uitlaat by NM Parts , nieuw radio paneel via aliexpress besteld  en laten airbrushen

wat ik nog in de toekomst wil doen: TURBO BOUWEN ! & gegoten led verlichting in alle kleuren  onder de auto  instaleren ( voor auto meetings )  &  waarschijnlijk laten chippen ( voordat ik turbo ga bouwen) en dan laten remappen en een loze begrenzer er in laten zetten zodat mijn uitlaat kan klappen & vlammen schieten :Big Grin & misschien nog een stukje lager schoeven en heel licht camber rijden

hebben  jullie nog suggesties of ervaringen deel ze alsjeblieft Big Grin

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Welkom op t forum! Gave bak hoor! Aan de buitenkant heb je al aardig wat gedaan ja Smile De binnenkant ook? Audio en andere styling enzo?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Antwoord
Nette wagen Mitchell. Welkom bij het forum.
Antwoord
Welkom, Mitchell!
Strak gebakje, het wordt nogal een racemonster geloof ik :-)

En omdat je erom vraagt een kleine suggestie: we zitten nu in 'Skyactiv' (dus het model vanaf 2015), terwijl er ook een submenu is voor het model van 2010 tot 2015. Misschien kan één van de moderators dit topic daarheen verhuizen?

Gr, Dennis
Antwoord
Dat zou ik als kersverse moderator graag willen doen, ware het niet dat ik met geen mogelijkheid ergens een functie kan ontdekken waarmee ik dit kan doen.
Antwoord
Thanks Menace! Topic moved.

@andre, onderaan de page zou je extra opties moeten hebben en ook onder t logo. Als je laptop gebruikt... anders tapatalk voor mobiel Wink kan ik zowiezo aanraden

Antwoord
Het zal aan mij liggen Boyke, oner het logo zie ik inderdaad een moderator knopje, hoer staan alleen ban meldingen in, verder kan ik hier niets mee. Onderaan de pagina zie ik niets wat speciaal voor moderators is. Ik vraag me dan ook af hoe meance dit topic heeft kunnen verplaatsen.
Antwoord
Heeft Boyke gedaan André.
Antwoord
Yep, ik las/zag het inderdaad verkeerd, maar los daarvan kan ik met mijn moderator status eigenlijk niets. Bij andere fora's (waar ik moderator van was), zag je ook dat de moderators ipv member een moderator status vermeld. Niet dat ik nu voor mijn ego moderator wil zien staan bij mijn naam, maar ik vrees dat Boyke een en ander niet goed heeft staan.
Antwoord
Goed dat je dat zegt Andre. Ik zal daar eens naar kijken. Ging er eigenlijk van uit dat dat automatisch gebeurde... ook vreemd dat je onderaan niks ziet... zal je later ff pm-en

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)