Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstel rondje Amersfoort
Het was maar een grapje hoor, dat het wel vandaag moest. Ik maak van mijn hart geen moordkuil, maar ik vind het een poepkleur. Maar kleuren zijn natuurlijk een heel persoonlijk iets. Ik krijg een rode en toen mijn baas dat hoorde zei hij, rood is voor brandweerwagens, niet voor auto's.

Maar natuurlijk een mooie auto verder, moeten natuurlijk er nog wel wat toeters en bellen op komen neem ik aan ??? (spoilertje, skirtdingetjes, haaiedingantenne)
Antwoord
Hahahaha, dan is het maar goed dat je onze vorige auto niet hebt gezien, die was echt BRUIN. Maar ben niet beledigd hoor, maak ook nooit een moordkuil van mijn hart.

Moet je helaas nogmaals teleurstellen, er komen verder geen versiersels op... A. Vindt het zonde van mijn geld. B. Mijn geld is nu wel op!
Vinden hem zo mooi genoeg... En zoals ik al eerder vertelde, een auto is voor mij een blik op wielen voor vervoer van A naar B. Al is dit wel een heel mooi blik Smile
Antwoord
Ik moet zeggen dat ik de kleur best mooi vind hoor.
Alleen moet je hem in daglicht/zonlicht zien.
Ik zag hem vorige week bij mijn dealer in Almere staan en buiten in de zon is het wel een mooie kleur.
Beetje net als mijn zwarte...in de schaduw is ie saai zwart, tot de zon erop schijnt en dan zie je de flakes.

Andre, niet iedereen MOET de auto oppimpen met allemaal dingetjes natuurlijk.
Standaard vind ik de mazda al ERG mooi. en het is puur dat ik de mogelijkheid had om extra geld eraan te spenderen want anders had ik het zelf ook niet gedaan hoor.
Ook omdat ik de saaie zwarte kleur wou opheffen.
Dus nee..ik snap Little sister heel goed...een auto is en blijft een vervoersmiddel van a naar b.
Antwoord
Ik snap haar natuurlijk ook wel, maar een beetje uitdagen is toch best leuk toch ??? Je hebt gelijk hoor Edwin, de M2 is van zich zelf al mooi genoeg, pimpen is dus helemaal niet nodig, maar als je een beetje autofreak bent zoals ik, is dat wel erg leuk hoor. (Mijn geldzak denkt er overigens iets anders over)
Antwoord
Ja hoor Andre, plagen mag altijd... Pest gewoon terug met mijn poepkleur karretje, mag jij een zwaailicht op je brandweerauto zetten Wink

Vind een gepimpte bak mooi om te zien hoor, maar dan bij een ander. Ik geniet al van de stilte in de auto, wat een verschil met wat we hiervoor hadden, en dan ook nog verwend met een inpandige navnav, wat wil een meisje nog meer. Ik zal niet meer verdwalen.
Antwoord
Vind t wel een mooie kleur, zo heb ik ze nog niet eerder gezien volgens mij.. Misschien is het op de foto anders maar ik vind t niet echt bruin... toen ik las over het bruine ging ik ff pagina terug om nog eens te kijken lol. Ja ik kan het bruine er wel in zien maar als ik bruin hoor heb ik daar wel een andere voorstelling bij Smile Smile
Antwoord
Op kentekenbewijs staat ook bruin, maar dan moet je op de auto echt goed zoeken... Soms schijnt er een beetje brons/goud doorheen, maar meestal kleurt hij toch meer metaal/antrasiet achtig.... Onze vorige auto, ja die was echt bruin bruin. Maar ieder zijn voorkeur gelukkig, anders rijden we allemaal in hetzelfde, das pas saai.
Antwoord
Daarom, sommige rijden ook in blauwe autos rond... ook zo'n rare kleur Big Grin Big Grin
Antwoord
Ja die mensen in een blauwe auto heb ik ook nooit begrepen hoor...Net als die in rode kleuren, of wit, of ....nou ja..eigenlijk all behalve MIJN jet black kleurtje.

Hahaha..nee hoor zeker niet, ik vind rood verschrikkelijke mooie kleur, en het felle blauw is ook ERG gaaf.
...Zwart was absoluut niet mijn favo kleur maar ja...door rekenfoutje van de dealer kon ik deze demo uitvoering met slechts 3000 km op de teller €4000 goedkoper krijgen dan een nieuwe.

En voor €4000 kun je zwart toch heel leuk aankleden hahaha.
Antwoord
Beter laat dan nooit: Welkom op het forum Smile

Ik vind de bruine kleur inderdaad wel wat hebben. Maar ik ben ook blij met mijn rode Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)