Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstel rondje Amersfoort
Hoi allemaal,

Sinds een week staat er ook bij ons zo'n mooie Mazda 2 voor de deur te glanzen in zijn mooie Titanium Flash Mica verpakking, in de uitvoering GTM-line.
Heb al diverse keren de vraag gekregen 'wat is het eigenlijk voor een kleur'. Nou kleur toverbal dus. Hij gaat van bruinachtig (maar dan moet de zon er echt in een bepaalde hoek op schijnen) naar echt titanium. Ben niet zo snel onder de indruk van een auto. Is vooral een blik op wielen die mij van A naar B moet brengen.
Maar toen mijn man mij riep met de vraag 'Wat vind je van deze....?' was ik gelijk verkocht. Viel echt op zijn stoere uiterlijk, maar zijn innerlijk mocht er ook gelijk wezen.

Zijn gelijk naar de dealer gegaan om hem in het echt te bekijken en 3 uur later hadden we hem gekocht. En wat een geluk, hij was op voorraad, dus binnen twee weken mochten we hem in ontvangst nemen.
Mazzie heeft er nu ruim 450km opzitten, en ik moet zeggen, de lekkerste auto die ik ooit gereden heb. Wat een geluk dat ik nu buiten de deur werk, mag ik hem lekker 3 dagen in de week meenemen. 

Hiervoor reden we echt een geheel andere auto. Een Dacia Duster, vooral voor zijn 1,6 motor gekocht om lekker de bergen in te gaan, en ook lekker ruim met toen twee tieners en twee honden. Nu gaan de kids minder mee, en hebben we helaas nog maar 1 hond (maar wel een heel lieve), dus was het tijd voor wat kleiners en vooral een wat zuiniger rijdende. Want 8.4 is het niet echt voor de geldzak.

Dat zuinig gaat al aardig. Inmiddels al terug gereden van 6,9 naar 5,9 en dat na 450km, dat gaat de goede kant op. Wel even oppassen met tijdig doorschakelen, houd zelf nogal voor doortrekken, maar dan vind Mazzie de benzine wel heel erg lekker heb ik gemerkt Smile

Ons verdere auto verleden:
Heeeeeel vroeger begonnen met een Fiatje Panda Dance.... ja een koekblikkie maar wel een lekker scheurijzertje
Man lief reed toen een Opel Kade (mocht ik ook wel eens in, maar was te goed voor het rijk , lees bekeuringen wegens te fanatiek gaspendaal)
Beide ingeruild voor een Nissa Micra.... lekker autootje, echter maar 3 deuren, niet handig toen er kids kwamen.
Dus op naar een nieuwe... geen geldboom in tuin, dat werd toen een ander kleintje - Hyundai Atos, maar wel 5 deurs. Niet de meest flitsende auto maar voor ons toen de meest betaalbare praktische.

Geldzakje raakte iets beter gevuld, kids werden groter, Atos leek dus te krimpen... Op naar de volgende auto.
Dat werd een Fiat Grande Punto, heerlijke kilometers met verreden.

En deze hebben we na zo'n 4-5 jaar ingeruild voor de Dacia Duster. Ook hier weer met veel plezier in vertoefd.

Maar zo'n heerlijke auto als Mazzie, niet die hadden we nog niet gehad.
Voel me echt een bofkont!

En wat ook zo leuk is (wel beetje onbegrijpelijk).... er rijden er niet zo veel rond.

Nou dit was mijn voorstel rondje.
Groetjes uit Amersfoort
Antwoord
Welkom Little Sister op dit forum. Leuk verhaaltje erbij is altijd goed. Voor vragen over je nieuwe 2 kan je altijd hier terecht. Vergeet niet af en toe foto's te plaatsenWink
Antwoord
Welkom little sister!!.
geniet van het forum..als er vragen zijn dan proberen we elkaar te helpen.

.
Antwoord
Welkom op t forum Smile

En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Smile
Antwoord
Welkom op dit leuke en gezellige forum van Mazda 2 liefhebbers, aan je titel te zien kom je uit amersfoort en zijn we stadsgenoten. Zal me dan ook niet verbazen als we dezelfde dealer hebben, je weet wel, die op de maanlander en ook suzuki verkoopt. (Hoewel dat natuurlijkerwijze niet hoeft)
Antwoord
(09-05-2016, 12:54 PM)Andre Janssen schreef: Welkom op dit leuke en gezellige forum van Mazda 2 liefhebbers, aan je titel te zien kom je uit amersfoort en zijn we stadsgenoten. Zal me dan ook niet verbazen als we dezelfde dealer hebben, je weet wel, die op de maanlander en ook suzuki verkoopt. (Hoewel dat natuurlijkerwijze niet hoeft)

Hoi stad- en dealer genoot. Het hoefde natuurlijkerwijze niet, maar is het wel.

Ook de andere forumers, dank voor het welkom!
Antwoord
Mooi en dan nu foto's graag, als het kan vandaag nog alstublieft dankuwel :-)
Antwoord
Haha André, die staat te popelen om foto's. Is alleen maar positief LSWink
Antwoord
U roept, wij draaien...

[Afbeelding: d922bf4b-bd16-474c-a23f-969e20d0ada5_zpsyw09v635.jpg]
Antwoord
Hele mooie kleur. Zien we niet al te vaak. Nogmaals welkom!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)