Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
Heuj Andreas, ik vroeg me nog af waarom je na 20 jaar Duits overgestapt bent op Japans en dan ook nog voor Mazda gekozen hebt en in plaats van de 3 voor de 2 gegaan bent? Ik ben altijd wel benieuwd naar de reden waarom mensen na zo'n lange tijd voor Mazda hebben gekozen. Al weet ik wel dat de nieuwe modellenlijn bij heel veel mensen in de smaak valt.
Antwoord
Nou MazDave, dat komt omdat ik toe was aan wat compleet anders. Mijn Corsa was een 3-deurs, vond dat model mooier van lijn (leek een beetje coupé achtig) dan de 5-deurs Corsa.
De 5 deurs Mazda 2 vond ik wél mooi van lijn.
Voor de Mazda 3 (2,5 jaar en 20.000km) bleef er 'onder de streep' ongeveer hetzelfde bedrag over als voor een nieuwe Mazda 2.
Aangezien het nieuwe design van Mazda mij ook aansprak zoals jij al aangaf, was de keuze toen gauw gemaakt, vooral ook omdat de dealer prijstechnisch meedacht met accessoires en de inruilprijs gaf die ik wilde hebben. Big Grin Cool
Antwoord
En een 2 is natuurlijk ook goedkoper dan een 3 in het onderhoud, de verzekering, de belasting en het verbruik. Dat was voor mij een reden om niet voor de 3 te gaan, al vind ik die eigenlijk nog iets mooier. Van buiten dan. Het interieur van de 2 vind ik wel mooier / eleganter dan van de 3.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)