Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ik zal me even netjes voorstellen.
Kreng!
Antwoord
Klopt, zo noemen ze mij op mijn werk ook vaak, of eigenlijk meer "ratje".

Maarrrrrrrrrr, ik heb hem hoor, en wat een prachtig karretje zeg. Mijn verkoper zei als eerste dat de monteurs er echt met veel plezier aan gebouwd hadden en precies genoeg toeters en bellen. Meer had overdone geweest. Ik zal een apart topic openen met plaatjes en gelijk wat bevindingen waar ik vragen over heb. (of eigenlijk meer hoe jullie ervaringen hier mee zijn). Maar dat komt komend weekend wel. Vandaag heb ik vrij genomen en ga lekker met mijn meisje toeren en de auto eens goed verkennen.
Antwoord
Heel veel plezier ermee samen en vooral heel veel veilige kilometers!
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
Geniet ervan André, het is je gegund! Maak maar wat mooie plaatjes van je Mazzie. Neem je er ook wat van de aanpassingen? Ben heel erg benieuwd hoe ze het gedaan hebben.
Antwoord
Veel plezier met je auto Andre!!!...veel veilige km gewenst!!
Antwoord
Hoi Andre, heb je nog van je 2..? Ben benieuwd hoe jou Mazda eruit ziet!
Antwoord
Goeie vraag Marcel, ga je het dit jaar nog redden André? Ik krijg in maart met de grote beurt ook de striping erop en was benieuwd hoe het er nou irl eruit zag.
Antwoord
Tja heren, had ik inderdaad beloofd, maar volgende week heb ik na een nare periode gevolgd door een drukke periode eindelijk een weekje vakantie. Dan vind ik vast wel tijd om mijn karretje eens fraai op de foto te zetten. Ik kan natuurlijk wel een snelle snapshop maken met mijn telefoon, maar daar ben ik niet zo van. Ik doe het graag gewoon goed. Ze komen er dus echt aan. En Dave, van die striping ga je geen spijt krijgen, ik krijg er nog steeds veel leuke reactie's op. Het maakt je auto net even specialer en wat opvallender. Wel alleen de onderkant, de striping op de bovenzijde heb ik niet genomen, dat vond ik weer wat te veel en te schreeuwerig.
Antwoord
Ik doe het inderdaad alleen aan de onderkant. Ben benieuwd. Fijne vakantie alvast en probeer maar wat mooie plaatjes te schieten.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)